Boing_80 Skrevet 1. september Del Skrevet 1. september Hei! Jeg lurer på hvor man kan kjøpe rist og stekebrett til stekeovner. Har søkt på nettet, men vet ikke helt hva jeg skal bruke av søkeord. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. september Del Skrevet 1. september Ta en tur til el-retur, se inni stekeovnene der. 1 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. september Del Skrevet 1. september (endret) Nettoparts Quickparts Reservedel Hvitevaredeler Endret 1. september av ^fmj Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 1. september Forfatter Del Skrevet 1. september Mannen med ljåen skrev (5 minutter siden): Ta en tur til el-retur, se inni stekeovnene der. Ikke dumt. El-retur, er det ikke slike butikker der det er søppelfyllinger? Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 1. september Del Skrevet 1. september Du kan og som regel bestille rett fra leverandør f.eks electrolux https://shop.electrolux.no/mattilberedning/komfyrer-ovner-og-koketopper/hyller/c/38?_gl=1*17yxlqw*_up*MQ..&gclid=CjwKCAjwodC2BhAHEiwAE67hJIdydoRBDfl58j_g4-fGOTP-M-UCH5T5l9JZczbhkBrbPzovT_a43RoC-pgQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. september Del Skrevet 1. september (endret) Du trenger neppe kjøpe hele komfyren. Ta mål av brettene du trenger, og let inni en komfyr som skal kastes allikevel. På min lokale avfallsplass står kjøleskap, vaskemaskiner og komfyrer på asfalten ute, under et skilt merket HVITEVARER. Kan sikkert finne noe bak Elkjøp også. Bare ikke rot, og vær sikkert på at du tar søppel, ikke andres eiendeler. Endret 1. september av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 1. september Forfatter Del Skrevet 1. september ^fmj skrev (1 minutt siden): Nettoparts Quickparts Reservedel Takk! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå