Gå til innhold

Har lyst å kverke min logitech

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med min optiske logitech

Det som er problemet er at den av og til "låser"/stopper opp et par sekunder.

Det skjer både i windowsXP, windows98 og spill.

Har prøvd å oppdatert software, skiftet mellom ps/2 utgangen og USB. Ingenting skjer.

Det kan skje veldig ofte, irriterende midt i en heftig CS kamp. eks(runder et hjørne og ser en tulling rett inn i øynene skal til å ta et headshoot, men så lyster ikke musa, og dere kan tenke dere hva som skjer)

Noen som vet hva det kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket hovedkort har du?

Jeg har et MSI k7t 266 Pro, og en Dual Optical Mousenan.

Har nemlig samme problem! (lyset forsvinner under musen)

Jeg har tidligere ikke hatt dette problemet, men da hovedkortet gikk i stykker rundt juletider, fikk jeg et ntt på garanti. Etter å ha mottatt dette, begynte problemene.

Lurer på om det vil hjelpe med oppdatering av BIOS! (har du prøvd dette)

Selv har ikke jeg fått det til av en eller annen grunn!

Kanskje vi kan løse problemet i fellesskap!! :smile:

Lenke til kommentar

Jeg har samme problem. MSI k7t 266 Pro og Logitech mouseman wheelmouse optical(?). Har nettopp lagt inn USB filtret. Skal sjekke om det funker nå. Det er virkelig blitt et irritasjons moment.

HGL

Lenke til kommentar

Jeg har Abit KT7a Raid hovedkort og Dual optical, har aldri hatt problemer med dette, min mening er at Logitech er markedets klart beste leverandør av kvalitetsmuser så det er jo dumt om de er inkompatible med noen hovedkort =(

Lenke til kommentar

En kamerat hadde akkurat samme problem. Det skyldes en feil på USB'en på MSI K7T Pro 266. Denne feilen er i hardware, og fører til at USB noen ganger bare dropper ut. Det er ingenting å gjøre med det. Han kameraten min løste det ved å returnere det til butikken (fikk pengene tilbake etter 3 ukers "testing" hos komplott.no), og kjøpe nytt, MSI K7T Pro2. På dette er problemet løst.

Lenke til kommentar

Hmm, når jeg tenker meg om hadde jeg det på min gammle Microsoft Explorer mus eller hva den heter, den grå, første optiske på markedet tror jeg. Men her var det rett og slett fysisk skade, (oppsto etter ett års bruk vel å merke) jeg åpnet den og såg ledningen var slitt akkurat i utgangen der ledningen kommer ut av musa, jeg la den rett og slett litt lenger inn i musa sånn det skadede området låg inne i musa helt urørt etter det ble det ikke mer problemer, den er fortsatt i bruk på en server maskin.

Der skjedde akkurat det samme, lyset sloknet i noen sekunder, så prøv å bevege ledningen frem og tilbake litt og se om det får den til å slokne. men det er vel mindre sannsynlig at det er fysisk skade siden flere har samme problem.

Lykke til i alle fall.

MVH Kenneth

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...