:utakt Skrevet 1. september Del Skrevet 1. september Jeg har en eldre laptop (HP Spectre x360) som trenger nytt batteri. Reklamasjonstiden har gått ut, så jeg må ordne dette selv. Noen som har forslag til hvor jeg kan henvende meg? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1. september Forfatter Del Skrevet 1. september Så ut som en fin butikk det. Men jeg har ikke peiling på hva jeg driver med inni en pc, og selv om YouTube sikkert kan forklare meg, så foretrekker jeg å sette det bort til noen som kan det. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 1. september Del Skrevet 1. september Batteribytte på en bærbar er noen skruer og en kobling, en enkel jobb som ikke tar mer enn 5 minutter Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. september Del Skrevet 1. september Video av batteribytte, ser veldig gjennomførbart ut. Batteriet på videoen er nesten identisk med denne: https://www.batteriexperten.com/no/artiklar/sp04xl-hp,-15.4v,-3850-mah.html Festene er på samme plass, samme spenning, bittelitt mindre kapasitet. Du kan også vurdere å koble til en powerbank som leverer nok strøm. For eksempel Xiaomi Mi Power Bank 3 Pro Det står nederst på siden at Spectre x360 er kompatibel. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 1. september Del Skrevet 1. september Jepp, kun 5-6 skruer og en kvit kobling. Ingen lim eller lignende som du kan finne på andre produkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå