Gå til innhold

Hevder at PlayStation 5 Pro-avduking er like rundt hjørnet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har vurdert å kjøpe PS5 når Pro-utgåva kom, men veit ikkje om det er nok eksklusive spel til at det blir noko kjøp sidan eg har PS4 og ein grei nok PC. PS4 vart kjøpt primært for Bloodborne, men har òg blitt brukt til nokre andre spel.

Demon’s Souls hadde vore moro å sjå i oppgradert versjon, men det har eg runda på PS3.

GTA VI blir kjøpt ein dag, men det er ikkje eit spel der spoilere bekymrar meg, så det er ingen krise å vente til det blir lansert på PC.

Time vill sjov.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
simalarion skrev (3 timer siden):

Men klarer den å kjøre Wukong å Høyeste setting uten å droppe under 30 FPS, thats the question.

Neppe. Sjekk ut Digital Foundry sin gjennomgang av Wukong på PS5. Spillet kjører i 1080p 40fps på balanced og performance mode er native 1080p 30fps, men utviklerne har brukt AMD sin "frame generator" teknologi som basically bare er at bildet kjører dobbelt så fort og derfor flyter bildet i 60fps, men siden spillet egentlig kjører i 30fps så er det en grusom input delay.

Lenke til kommentar
Zeph skrev (6 timer siden):

Eg har vurdert å kjøpe PS5 når Pro-utgåva kom, men veit ikkje om det er nok eksklusive spel til at det blir noko kjøp sidan eg har PS4 og ein grei nok PC. PS4 vart kjøpt primært for Bloodborne, men har òg blitt brukt til nokre andre spel.

Demon’s Souls hadde vore moro å sjå i oppgradert versjon, men det har eg runda på PS3.

GTA VI blir kjøpt ein dag, men det er ikkje eit spel der spoilere bekymrar meg, så det er ingen krise å vente til det blir lansert på PC.

Time vill sjov.

Jeg spiller primært Xbox, men kjøpte en PS4 pro i sin tid. Den støver ned nå men det var mange gode spill der som likevel gjorde det verdt kjøpet. Uncharted, Last of Us, Detroit Become Human, Shadow of the Colossus, God of War, The Order, Gravity Rush, 13 Sentinels, Horizon Zero Dawn og noen andre. Det har vel kommet en håndfull gode ekslusiver de siste åra også så det blir vel en PS5 pro her i gården.

Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster skrev:

Jeg kunne vurdert å kjøpe en PlayStation 5 Pro hvis det gjorde at jeg slapp å oppleve GTA6 i 30 fps. Dessverre tror jeg det bare blir snakk om bedre teksturer, mer vegetasjon og høyere oppløsning.

Du kan kanskje få gleden av å kjøpe GTA5 på nytt i en RemasterMaster 4K PS5pro-edition! Ganske mange har kjøpt det spillet til PS3, og kjøpte det på nytt til PS4 da den kom, og har fortsatt gleden av å kunne kjøpe det til PS5 med litt oppgradert grafikk.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...