Cascada81 Skrevet 2. september Rapporter Del Skrevet 2. september Er mange som legger ut produkter til en urealistisk høy pris på Finn, spesielt kjøretøy og elektronikk. En del biler, som for eksempel Tesla, har nybilprisen falt over tid, noe som reduserer betydningen av hva kjøper har betalt for bilen i sin tid. Ser akkurat det samme innen elektronikk, hvor enkelte skal selge brukte TVer for samme pris som prisjakt gir på samme produkt, men hvor de har hengt seg opp i hva de selv betalte for produktet. Jeg tenker det er helt greit å prute hvis det er en god grunn for å prute, for eksempel skader eller mangler som ikke har kommet fram i annonsen eller at bilen er vanskelig å selge. Som selger hadde ikke jeg giddet å kaste bort tiden på en som pruter uten grunn hvis produktet kan selges til annonsert pris. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 2. september Rapporter Del Skrevet 2. september 1 hour ago, OJ Doe said: Kjøpte bruktbil nylig, og da sendte jeg bare melding på finn til de jeg synes var aktuelle med noe sånn som "Hei, jeg er interessert i bilen, men budsjettet er 200, er det aktuelt, gitt at standen er som i annonsen?". Det var da gjerne biler som lå til 220-230. Det er jo et lavt bud, men det er ikke ingenting. De fleste har allerede tenkt at de kan gå ned litt. Skal man selge en bil man forventer å få 200 for så legger man den gjerne ut for 220-230... Lenke til kommentar
freedomseeker Skrevet 2. september Rapporter Del Skrevet 2. september Mange på finn virker å være yrkesprutere, er så mange av de nå at jeg ikke orker å svare engang. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå