trondbue Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Har kjøpt en Sony CDX-R3300. Hvordan skal jeg koble denne til strøm? Har en kabel i fra + på batteriet som er lagt opp. Også skal det vel en til karoseriet som jord? Trenger jeg mer enn disse to kablene? Bilen har ikke ACC posisjon. Det er en kabel som splittes i to der + fra bateriet kommer inn. Den ene splittes til konstant strøm, den andre husker jeg ikke. Det er slik den skal kobles hvis det ikke er ACC posisjon på tenningen ifølge bruksanvisningen. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Er det ikke merket med skrift på ledningene om hvor de skal hen? Var det på mitt pioneer anlegg. Hadde aldri montert før, så trodde det skulle gå rævva, men så stod allt på ledningene så da var det greit. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Har fått koblet det opp nå. Første gang jeg også har montert, men overaskende nok virket alt på første forsøk! Tok 5 timer siden jeg måtte legge opp nye kabler fra høytallerene og bateriet og sjule disse. Koblet jordingen til der bilbateriet er jordet og en kabel til + på batereiet. Funker helt utmerket. Det som tok lengdt tid var å sjøte kablene inn på en ISO kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå