irio Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 jeg har klart å ødlegge vifta tror jeg.. det er ikke vifta, men en metall sak som vifta satt fast i, jeg tror ikke dette følger med om jeg skal kjøpe en ny, så jeg lurer på hva denne delen heter. på undersiden er den en kontakt sak som går inn i pcn, med masse små stive saker som skal inn i hull i pcn... så skal da alså vifta henge fast å¨toppen av denne.. noen som vet hva det er? om jeg kan få kjøpt ny, og hvor? Lenke til kommentar
norrick Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Øh? Mener du at du har tatt ut kjøleren slik at prosessoren fulgte med ut av socketen? Om det er tilfellet så kan jeg si med sikkerhet at prosessoren ikke følger med kjøleren om du kjøper en ny... Om dette ikke er en køddepost så vil jeg be deg holde deg unna innmaten i kabinettet! Lenke til kommentar
irio Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 det er ikke prossesoren, det er noe som vifta satt fast i... en liten metal boks nesten, ingen ledninger eller no.. under siden går ned i pcn, og på toppen ser den nesten ut som en kam, så henger vifta fast på toppen av den.. henger fast med sånne plastikk låser. ikke no lednonger eller no... Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Tror og håper for din skyld at det er kjøleribba du snakker om. Denne følger vel som regel med vifta etter det jeg har sett, men ikke alltid. om den ligner på denne, er det kjøleribba du mener: Lenke til kommentar
irio Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) ja, det er den.. men, er det forskjellige størrelser på dem? hvordan skal jeg vite hvem som passer til min pc? Endret 16. januar 2004 av irio Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Dersom hovedkortet ditt har kondensatorer og slikt montert nærme sokkelen bør du nok se bort fra de største. Men uansett følger ribba med de fleste viftene. Om du forteller hva slags CPU du har kan vi komme med noen anbefalinger. PS: Hvordan har du klart å ødelegge en kjøleribbe? Endret 16. januar 2004 av Villmink Lenke til kommentar
irio Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 hvordan finner man ut det? Lenke til kommentar
Konge Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Start>Instillinger>KontrollPanel>System Der bør det ihverfall stå litt informasjon om hvilken prosessor du har . Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Står det i papirer du fikk med når du kjøpte den? Kansje du kunne tatt et bilde av den og posta her? Det står også noen muligens noen bokstaver og tall på den som kan brukes til å identifisere den med. Om du vet hva hovedkortet heter kan kansje det være til hjelp også. Edit, eller gjøre slik som konge sier Endret 16. januar 2004 av Villmink Lenke til kommentar
irio Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 det som er problemet er at pcn ikke virker uten den vifta, så jeg kan ikke se hvordan cpu jeg har der.-. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Du må ikke starte pc'n uten vifta på Endret 16. januar 2004 av Villmink Lenke til kommentar
irio Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) skjønner såpass dah.. prøver å finne de dokumentene.. Endret 16. januar 2004 av irio Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 er det ikke mulig om du forklarer hvordan prosessoren ser ut? og hvordan kjøleribben er festa?? Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 da vil vi kanskje finne ut hvilken type cpu du har Lenke til kommentar
irio Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 hmm, jeg finner ikke dissa papirene, men det er en fujitsu siemens, kan jeg på noen måte logge på etellerannet sted med de kodene på pc`n å finne det ut? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Si oss hva det står på forsida av PC'n din - Eks. "Fujitsu Siemens Celsius V" elns. Lenke til kommentar
irio Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Fujitsu Siemens Computers det er alt det står... så står det no med scaleo 400 eller 600 Endret 16. januar 2004 av irio Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Ifølge de tekniske data for Scaleo 600 kommer denne med både AMD og Intel CPU. Klarer du å se om det står Intel eller AMD på prosessoren din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå