Gjest 5d35f...15c Skrevet 29. august Rapporter Del Skrevet 29. august Lenge siden sist, jeg er bekymret for at han ikke skal like kroppen min. Jeg har langt ifra en flott kropp, har bøttevis med cellulitter og strekkmerker. Pupper som henger som bare det (ikke slikt fint heng men stygt heng) og noen kg ekstra (har gått ned i vekt). Jeg er livredd for å kle av meg. Jeg er redd for å ha sex. Hadde aldri trodd det skulle skje men jeg gruer meg, jeg vet ikke engang om jeg vil selv om jeg liker han utrolig godt. Nå vet jeg ikke hvilke følelser han har for meg, virker som han liker meg veldig godt men har hørt at menn tenner mest på det de ser så det har jo ikke noe å si hva han føler for meg, om han ikke liker hvordan jeg ser ut så kan kanskje det bli et problem? En annen ting er at jeg tenner veldig på skryt. Eller, det er det jeg fantaserer om. At mannen liker kroppen min, gir meg komplimenter og slike ting.. Dette er jeg redd for å kommunisere da jeg vet selvsagt at jeg ikke har fin kropp så det blir unaturlig at han skal skryte så mye. Jeg har vel det man kaller en praise kink. Jeg griner bare jeg tenker på dette og vet ikke hva jeg skal gjøre. Er løpet kjørt, må jeg bare belage meg på vanilje sex i misjonær med lyset av? Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare det her.. Anonymous poster hash: 5d35f...15c Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. august Rapporter Del Skrevet 29. august Det er mange som foretrekker å ha lyset av, så det er ikke urimelig å be om hvis det er det som trengs for å starte. Snakk om hva dere liker og hjelp hverandre der. Prøv å ikke være dømmende, men mest mulig aksepterende. Dette gjelder for begge. Kan være greit å vente med de villeste og særeste tingene. De fleste har ting som er litt mer tabu enn resten, så greit å begynne litt forsiktig. 2 1 Lenke til kommentar
Gjest 48cd0...1a6 Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Grunnlaget her vil alltid være: Folk er forskjellige. Jeg kjenner mannfolk som tenner på store damer, hengepupper, store pupper, faste pupper, store kjønnslepper, små kjønnslepper, barbert, hårete, tynne, lave, høye. Tørr å påstå at alt som finnes, er noe folk tenner på. ( Nekrofili er jo en ting liksom?? ) Så du trenger ikke gi opp nei. Vil du derimot realistisk sett ha litt mindre sjanse for å treffe en som faktisk liker deg for deg i dagens samfunn? Ja absolutt. Men det bør ikke være noe som setter en stopper for deg dersom du leter etter noen å dele hverdagen med. De aller fleste menn jo eldre de blir innser at de forblir alene de også dersom de blir "picky" med damene. Så da gir de folk de kanskje ikke tidligere ville gitt en sjanse, en sjanse. Også er man mer kapabel til å inngå kompromiss med det som er tilgjengelig. Det er en hard og kald sannhet. Jeg syntes vi burde være flinkere til å innse at det å " ta seg til takke" ikke nødvendigvis er en så dårlig ting som vi har lagt det frem til å være. Jo fortere de fleste av oss innser det, jo mer vil vi innse at det er fordi vi er alle som en mer eller mindre helt gjennomsnittlige og fortjener hverandre på godt og vondt. Vi er alle blitt indoktrinert på hva vi ser på som det perfekte utseende. Men som sagt innser de fleste av oss at dette bare er på skjerm med mye sminke og filter..At virkeligheten sjelden er så pen og da blir man mer "prone" til oss vanlige. Vil ikke tro at kirurgi er veien å gå heller personlig ment, men har opplevd at mennesker rundt meg har gått fra grå spurv til nydelig svane og livet har snudd til det bedre. ( Har også sett det motsatte ) Så lenge trynefaktor er standarden i verden så er verden som den er.. Skal nok noen generasjoner til og verdenskriser før vi endrer syn på hva menneske og utseende betyr vil jeg tro. Men her sporer jeg av. Lykke til! Det finnes faktisk noen for alle der ute. Det er det bare å lene seg på. Anonymous poster hash: 48cd0...1a6 Lenke til kommentar
Gjest 48cd0...1a6 Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Gjest 5d35f...15c skrev (På 29.8.2024 den 2:24 AM): Lenge siden sist, jeg er bekymret for at han ikke skal like kroppen min. Jeg har langt ifra en flott kropp, har bøttevis med cellulitter og strekkmerker. Pupper som henger som bare det (ikke slikt fint heng men stygt heng) og noen kg ekstra (har gått ned i vekt). Jeg er livredd for å kle av meg. Jeg er redd for å ha sex. Hadde aldri trodd det skulle skje men jeg gruer meg, jeg vet ikke engang om jeg vil selv om jeg liker han utrolig godt. Nå vet jeg ikke hvilke følelser han har for meg, virker som han liker meg veldig godt men har hørt at menn tenner mest på det de ser så det har jo ikke noe å si hva han føler for meg, om han ikke liker hvordan jeg ser ut så kan kanskje det bli et problem? En annen ting er at jeg tenner veldig på skryt. Eller, det er det jeg fantaserer om. At mannen liker kroppen min, gir meg komplimenter og slike ting.. Dette er jeg redd for å kommunisere da jeg vet selvsagt at jeg ikke har fin kropp så det blir unaturlig at han skal skryte så mye. Jeg har vel det man kaller en praise kink. Jeg griner bare jeg tenker på dette og vet ikke hva jeg skal gjøre. Er løpet kjørt, må jeg bare belage meg på vanilje sex i misjonær med lyset av? Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare det her.. Anonymous poster hash: 5d35f...15c Det skal også sies.. Menn er veldig enkle altså. Gir du en god blowjob og ellers gode runder i senga med relativt bra intervall så tørr jeg nesten garanter deg at han vil forgude deg. De mannfolka rundt meg som dater "nedover" ( sett fra overfladisk ståsted) Så rapporterer hver og en at fruen er veldig...veldig entusiastisk med sengeaktiviter. De som dater oppover derimot har som regel penger eller status via jobb og er soleklart mindre entusiastisk om hva de syntes om sine kjære og missunner brorparten som dater nedover. ( Så klart bare mine personlige erfaringer ) Vet ikke om det er en god eller dårlig ting, det får være litt til hver enkelt å bestemme. Anonymous poster hash: 48cd0...1a6 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Uggh, nok en tråd om kropp og-alt-det-der. Kropp er en ting, karisma/utstråling/selvtillit/personlighet noe helt annet.... erfaring & hvor god man er på sex, noe helt annet igjen. En ting utelukker ikke noe annet. Min erfaring; er at de med "penest" kropp (overfladisk sett) er det kjedeligste i senga, og de som er sånn midt-på-treet, kan overraske noe voldsomt... Det som tenner meg mer enn noen annet, er nok utstråling og hvor mye selvtillit man utstråler. Så lenge man har god normal hygiene, ikke lukter gammel torsk og tåfis - og ser någelunde frisk og sunn ut. Så betyr alt det andre minimalt. Og min aller, aller, aller, ALLER største turn-off, er damer med dårlig selvfølelse. Da snur jeg 180 grader asap! Orker rett å slett ikke.... Da jeg var ung og naiv, og lå med alt som hadde hjertebank. Møtte jeg ofte på damer som absolutt skulle ha lyset av, ikke ville ta av bh'n fordi de hadde "rare" nipler, og mye annet idiotisk. Så lenge man er trygg og komfortabel på seg selv, så betyr alt det andre ikke en dritt. Ingen ting er mer sexy enn ei dame som er trygg på egen kropp. Uansett om man veier 50 eller 100 kg. Lenke til kommentar
Gjest aedb8...84a Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Jeg har vært ilag med dama i 10 år, og vi har tre barn sammen. Kroppen hennes har selvfølgelig endret seg litt i løpet av denne tiden. Jeg synes hun fortsatt er rålekker og deilig 😁 Anonymous poster hash: aedb8...84a Lenke til kommentar
Femtekolonne Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august 1 minute ago, Guest aedb8...84a said: Jeg har vært ilag med dama i 10 år, og vi har tre barn sammen. Kroppen hennes har selvfølgelig endret seg litt i løpet av denne tiden. Jeg synes hun fortsatt er rålekker og deilig 😁 Anonymous poster hash: aedb8...84a Støtter denne. Dama mi har både cellulitter og strekkmerker. Puppene står ikke rett ut etter 3 unger heller. Det blir fortsatt blod i bamsen etter 20år sammen. 1 Lenke til kommentar
Gjest 5d35f...15c Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Milhouse85 skrev (9 timer siden): Uggh, nok en tråd om kropp og-alt-det-der. Kropp er en ting, karisma/utstråling/selvtillit/personlighet noe helt annet.... erfaring & hvor god man er på sex, noe helt annet igjen. En ting utelukker ikke noe annet. Min erfaring; er at de med "penest" kropp (overfladisk sett) er det kjedeligste i senga, og de som er sånn midt-på-treet, kan overraske noe voldsomt... Det som tenner meg mer enn noen annet, er nok utstråling og hvor mye selvtillit man utstråler. Så lenge man har god normal hygiene, ikke lukter gammel torsk og tåfis - og ser någelunde frisk og sunn ut. Så betyr alt det andre minimalt. Og min aller, aller, aller, ALLER største turn-off, er damer med dårlig selvfølelse. Da snur jeg 180 grader asap! Orker rett å slett ikke.... Da jeg var ung og naiv, og lå med alt som hadde hjertebank. Møtte jeg ofte på damer som absolutt skulle ha lyset av, ikke ville ta av bh'n fordi de hadde "rare" nipler, og mye annet idiotisk. Så lenge man er trygg og komfortabel på seg selv, så betyr alt det andre ikke en dritt. Ingen ting er mer sexy enn ei dame som er trygg på egen kropp. Uansett om man veier 50 eller 100 kg. Men hvordan skal jeg klare å bli trygg? Jeg er så forferdelig usikker. Jeg har aldri vært selvsikker og jeg aner ikke hvor jeg skal begynne når jeg ikke engang klarer å finne noe positivt ved meg selv. Anonymous poster hash: 5d35f...15c Lenke til kommentar
Femtekolonne Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august 13 hours ago, Guest 5d35f...15c said: Men hvordan skal jeg klare å bli trygg? Jeg er så forferdelig usikker. Jeg har aldri vært selvsikker og jeg aner ikke hvor jeg skal begynne når jeg ikke engang klarer å finne noe positivt ved meg selv. Anonymous poster hash: 5d35f...15c Slapp av og aksepterer deg selv. Lett og si kanskje, men du har ikke noe valg heller om du skal ha ett bra liv. Hvis han virker keen på deg så er han vel det da. Jeg hadde ihvertfall ikke giddet bruke tid på en dame jeg syntes var stygg, men for min del har det vært personlighet som har gjort at jeg har "stått over" ett par damer jeg møtte i ungdommen. 1 Lenke til kommentar
Gjest 6e201...26a Skrevet 8. september Rapporter Del Skrevet 8. september Gjest 5d35f...15c skrev (På 31.8.2024 den 1:46 AM): Men hvordan skal jeg klare å bli trygg? Jeg er så forferdelig usikker. Jeg har aldri vært selvsikker og jeg aner ikke hvor jeg skal begynne når jeg ikke engang klarer å finne noe positivt ved meg selv. Anonymous poster hash: 5d35f...15c Jeg (kvinne)har den styggeste kroppen du kan tenke deg, etter nesten 50 år med konstant vektopp- og nedgang, slaskete hud og hengepupper, cellullitter og strekkmerker overalt. Og veier nå ca 40 kg for mye SAMTIDIG som jeg har veid mye mer før, og har maaassse slapp hud. Ikkeno glansbilde, altså, heller ikke "overmoden med runde frukter" sånn som overvektige blir omtalt noen ganger i litteratur. Bare slaskete all over. Men jeg opplever at menn LIKEVEL finner glede i kroppen, har aldri hatt problemer med å finne menn som setter pris på meg akkurat sånn som jeg er. 🙂 Vil presisere at dette er snakk om voksne menn, aner ikke hvordan guttunger tenker. Har inntrykk av at de egentlig setter mest pris på at den funker, og at du har glede av sexen sammen med dem. Ikke overtenk, bare gled deg over kroppen deres tilbake. Kos deg med ham og vis det. Hvis du ser deg rundt, er det mange rundt deg som ikke er glansbilder, men som likevel har sex. Menn generelt liker at du setter pris på ham tilbake, bytt litt fokus, i stedet for å tenke "å, nå ser han hvor stor magen min er" tenk "så godt når han gjør akkurat sånn/slik", så slapper du mer av etter hvert selv. Ikke bruk tida på å fokusere hvor skummelt det er, det hadde ikke du likt heller, hvis det var han som var livredd for å vise seg. Anonymous poster hash: 6e201...26a Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet lørdag kl 21:20 Rapporter Del Skrevet lørdag kl 21:20 Jeg har alltid elsket det uperfekte. Skjeve smil, briller, noen kilo ekstra med mer. Jeg skulle ønske det gikk an å vise deg de sidene som du ikke ser ved deg selv. Jeg er sikker på at du dømmer deg selv altfor hardt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå