Presley Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Jeg er en kjedelig gamer.. Tiden strekker rett og slett ikke til til at jeg får engasjert meg i verken GTA eller disse snow og dirt spillene, så jeg tenkte å høre om det finnes noen spill som ikke nødvendigvis er så drevet av konkurranse og slikt men hvor en kanskje kan besøke og utforske eksisterende byer og områder i verden? Jeg tenker egentlig det hadde vært føkkings genialt om noen lagde et program hvor en kjørte rundt i google street view sin verden Jeg skjønner jo at det ikke lar seg gjøre, men da skjønner dere tegninga, jeg er en gammal kjedelig dude med for lite tid til å game det jeg egentlig har lyst til, men har samtidig lyst til å kjøre rundt som en dumrian å titte meg rundt.. Så, finnes noe slikt? Hadde vært stas om det var støtte for å bruke ratt og pedaler, siden jeg uansett har kjøpt det og koblet opp 1 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Hmm, du har jo The Crew 1 og 2, riktignok kun i en nedskalert utgave av USA. Men er det nærmeste jeg kommer på sånn i farten. Har ikke spillt det selv da. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Truck simulator spillene? 1 1 Lenke til kommentar
EnGlemtMech Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Duriello skrev (1 time siden): Hmm, du har jo The Crew 1 og 2, riktignok kun i en nedskalert utgave av USA. Men er det nærmeste jeg kommer på sånn i farten. The Crew 1 er dessverre ikke spillbar lenger da både serverne er nede og spillet har blitt delista fra, såvidt jeg vet, alle digitale plattform. The Crew 2 er som Duriello nevnte, en nedskalert versjon av USA. onkel_jon skrev (57 minutter siden): Truck simulator spillene? Anbefaler veldig Euro Truck Simulator og American Truck Simulator . Kan være litt utfordrende i starten, men det er overraskende beroliggende å føre gods fra (eksempelvis) Skottland til Sveits. 2 2 Lenke til kommentar
Presley Skrevet 29. august Forfatter Del Skrevet 29. august EnGlemtMech skrev (20 timer siden): The Crew 1 er dessverre ikke spillbar lenger da både serverne er nede og spillet har blitt delista fra, såvidt jeg vet, alle digitale plattform. The Crew 2 er som Duriello nevnte, en nedskalert versjon av USA. Anbefaler veldig Euro Truck Simulator og American Truck Simulator . Kan være litt utfordrende i starten, men det er overraskende beroliggende å føre gods fra (eksempelvis) Skottland til Sveits. Hmmm, jeg er jo gammel langtransportsjåfør, så det er jo en veldig god tanke.. Og der er byer og slikt relativt realistiske? Dette må jeg vertfall sjekke ut. Takk! 1 Lenke til kommentar
EnGlemtMech Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august Presley skrev (9 minutter siden): Hmmm, jeg er jo gammel langtransportsjåfør, så det er jo en veldig god tanke.. Og der er byer og slikt relativt realistiske? Dette må jeg vertfall sjekke ut. Takk! Byene kan jeg ikke si så mye om da de er veldig nedskalert(!), men veien til er veldig nice. Du kan alltids se på en no commentary playthrough å bedømme selv før du eventuelt kjøper😌. Pleier å ha på NRK Radio når jeg kjører (de har mange andre europeiske radioer man kan koble til). Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august Stemmer i med Euro Truck Simulator 2. Det er noe merkelig avslappende med å cruise nedover en motorvei i Tyskland. Helt til du oppdager at avkjøringen du skulle ta er blokkert pga. trafikkulykke, og må kjøre videre og leser feil på gps'en og roter deg helt bort. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august Just now, :utakt said: Stemmer i med Euro Truck Simulator 2. Det er noe merkelig avslappende med å cruise nedover en motorvei i Tyskland. Helt til du oppdager at avkjøringen du skulle ta er blokkert pga. trafikkulykke, og må kjøre videre og leser feil på gps'en og roter deg helt bort. Jepp bare synd det ikke finnes til ps5, virker som utvalget til ps5 ikke er så bra. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august Kanskje Test Drive som kommer 12. september er noe for deg? Der kjører du rundt på ei øy som er gjenskapt 1:1. Ja det er racing involvert, men man må ikke delta i race. 1 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august On 28.8.2024 at 10:55 PM, EnGlemtMech said: Anbefaler veldig Euro Truck Simulator og American Truck Simulator . Kan være litt utfordrende i starten, men det er overraskende beroliggende å føre gods fra (eksempelvis) Skottland til Sveits. Altså... jeg kjøpte det for en del år sida, mest på lolz egentlig (det var på tilbud). Kjøpte tilogmed norgeskartet som DLC. Det å kjøre virtuell langtransport var mye mer terapautisk enn jeg noengang kom til å forestille meg at det skulle være. Ikke bil, men MS Flightsim 2020 benytter Bing-maps som utgangspunkt til å rendre verdenen. De største byene er også veldig detaljerte. 3 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august (endret) RRhoads skrev (2 timer siden): Kanskje Test Drive som kommer 12. september er noe for deg? Der kjører du rundt på ei øy som er gjenskapt 1:1. Ja det er racing involvert, men man må ikke delta i race. Shit, dette var nytt for meg. Takk for tips! 👍 Visste ikke det kom ett nytt Test Drive, siste lefling med innslag i serien var i 2006 tror jeg. 🤔 Endret 29. august av Duriello Lenke til kommentar
EnGlemtMech Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august Wheeljack skrev (8 minutter siden): Altså... jeg kjøpte det for en del år sida, mest på lolz egentlig (det var på tilbud). Kjøpte tilogmed norgeskartet som DLC. Det å kjøre virtuell langtransport var mye mer terapautisk enn jeg noengang kom til å forestille meg at det skulle være. Ikke sant? Gikk inn i spilelt selv som en spøk med vennene mine, men det er uironisk terapautisk! Kommer nok til å plukke det opp igjen når utviklerne omsider lanserer Nordic Horizons DLC'en. Syntes den første Norden DLC'en var litt lackluster da jeg trodde den skulle strekke lenger nord, men fint å vite at de faktisk har planer om å strekke seg lenger nord (selvom det er gjennom en ny DLC). 1 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august Wheeljack skrev (22 minutter siden): Ikke bil, men MS Flightsim 2020 benytter Bing-maps som utgangspunkt til å rendre verdenen. De største byene er også veldig detaljerte. Var og snakk om en mod som skulle la deg kjøre med bil å sånn, men tror de skrapa den. 😅 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august (endret) Watch Dogs: Legion har en ganske bra mapping av London du kan leke deg i med ulike biler som du vil (åpen fri verden) De har det til 149 Kr på Elkjøp og det er faktisk et rimelig bra spill også om vil spille også. Det er mest et hacker-inspirert mission spill, men det er kjøreelementer bakt inn i historien. Endret 29. august av vidor Lenke til kommentar
Presley Skrevet 15. september Forfatter Del Skrevet 15. september Duriello skrev (På 28.8.2024 den 9:25 PM): Hmm, du har jo The Crew 1 og 2, riktignok kun i en nedskalert utgave av USA. Men er det nærmeste jeg kommer på sånn i farten. Har ikke spillt det selv da. The Crew 2 kom på 98% tilbud på PS store her om dagen, pluss at det var tilbud på The Crew Motorfest. Så har såvidt prøvd disse litt og selv om det ikke er heeeelt det jeg var ute etter så er det vertfall mulig å bare loke rundt å kjøre på måfå uten å føle en kjører i en repetitiv loop. Og så kan en delta i løp og gjøre greier om en ønsker det 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå