Vidar Nikolaisen Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august Tåka skrev: Ser ut som en Elden Ring clone med de idiotiske boss fight'ene hele tiden typisk Japansk møkka spill i mine øyne! japansk? "The big-budget game is based on the classic 16th-century Chinese novel Journey to the West" Lenke til kommentar
Skutor Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august HoboChrist skrev (4 timer siden): Black myth wukong 7/10 Dustborn 6/10..... Make it make sense Er som å høre Asmongold. Kanskje du skal prøve gjøre opp dine egne meninger? Ikke bare kopiere rage bait. 5 2 Lenke til kommentar
HoboChrist Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Skutor skrev: HoboChrist skrev (4 timer siden): Black myth wukong 7/10 Dustborn 6/10..... Make it make sense Er som å høre Asmongold. Kanskje du skal prøve gjøre opp dine egne meninger? Ikke bare kopiere rage bait. Det jeg funderer over er hvordan ett spill som ikke klarte å nå 100 i peak player count, handler om ett punkband, som skal bruke kraften av å bli triggra eller kansellere noen for å komme seg igjennom Amerika får 6-8/10 av alle kritikere. Fra det jeg har sett av spillet gjennom playthroughs ser det helt grufullt ut. Synes bare det er rart at dette har fått mer enn 3-4/10 av så å si alle kritikerne, det er det hele. Lenke til kommentar
Skutor Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august (endret) HoboChrist skrev (2 timer siden): Det jeg funderer over er hvordan ett spill som ikke klarte å nå 100 i peak player count, handler om ett punkband, som skal bruke kraften av å bli triggra eller kansellere noen for å komme seg igjennom Amerika får 6-8/10 av alle kritikere. Fra det jeg har sett av spillet gjennom playthroughs ser det helt grufullt ut. Synes bare det er rart at dette har fått mer enn 3-4/10 av så å si alle kritikerne, det er det hele. Jeg er ikke helt uenig i det. Men samtidig synes jeg det er omtrent like utrolig at et generisk action rpg, som bringer utrolig lite nytt til bordet utenom å være en av de første Unreal5-spillene. Med en nær uforståelig historie med mindre man kjenner bakgrunnsmaterialet. Men fansen klarer ikke å akseptere at spillet ikke er Jesus reinkarnert i spillform. Endret 30. august av Skutor Korrektur 3 Lenke til kommentar
HoboChrist Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Skutor skrev: HoboChrist skrev (2 timer siden): Det jeg funderer over er hvordan ett spill som ikke klarte å nå 100 i peak player count, handler om ett punkband, som skal bruke kraften av å bli triggra eller kansellere noen for å komme seg igjennom Amerika får 6-8/10 av alle kritikere. Fra det jeg har sett av spillet gjennom playthroughs ser det helt grufullt ut. Synes bare det er rart at dette har fått mer enn 3-4/10 av så å si alle kritikerne, det er det hele. Jeg er ikke helt uenig i det. Men samtidig synes jeg det er omtrent like utrolig at et generisk action rpg, som bringer utrolig lite nytt til bordet utenom å være en av de første Unreal5-spillene. Med en nær uforståelig historie med mindre man kjenner bakgrunnsmaterialet. Men fansen klarer ikke å akseptere at spillet ikke er Jesus reinkarnert i spillform. Når det gjelder Wukong så er jeg for det meste enig med anmelder og at spillet ikke er mer enn 7/10, men er ikke mange AAA rollespill basert på Kinesisk mytologi, som sikkert er en av de store grunnene spillet får så høy score. Men det er jo selvfølgelig lov å være enig i å være uenig, da dette er for det meste subjektivt. Lenke til kommentar
Riveer Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Er det noe dette spillet har, er det sjel. Og invisible walls. Men å kalle det sjelløst er ganske hodeløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå