Gå til innhold

Anmeldelse: Black Myth: Wukong


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skutor skrev:
HoboChrist skrev (4 timer siden):

Black myth wukong 7/10 Dustborn 6/10..... Make it make sense

Er som å høre Asmongold.
Kanskje du skal prøve gjøre opp dine egne meninger? Ikke bare kopiere rage bait.

Det jeg funderer over er hvordan ett spill som ikke klarte å nå 100 i peak player count, handler om ett punkband, som skal bruke kraften av å bli triggra eller kansellere noen for å komme seg igjennom Amerika får 6-8/10 av alle kritikere. Fra det jeg har sett av spillet gjennom playthroughs ser det helt grufullt ut. Synes bare det er rart at dette har fått mer enn 3-4/10 av så å si alle kritikerne, det er det hele.
Lenke til kommentar
HoboChrist skrev (2 timer siden):

Det jeg funderer over er hvordan ett spill som ikke klarte å nå 100 i peak player count, handler om ett punkband, som skal bruke kraften av å bli triggra eller kansellere noen for å komme seg igjennom Amerika får 6-8/10 av alle kritikere. Fra det jeg har sett av spillet gjennom playthroughs ser det helt grufullt ut. Synes bare det er rart at dette har fått mer enn 3-4/10 av så å si alle kritikerne, det er det hele.

Jeg er ikke helt uenig i det.

Men samtidig synes jeg det er omtrent like utrolig at et generisk action rpg, som bringer utrolig lite nytt til bordet utenom å være en av de første Unreal5-spillene. Med en nær uforståelig historie med mindre man kjenner bakgrunnsmaterialet.

Men fansen klarer ikke å akseptere at spillet ikke er Jesus reinkarnert i spillform.

Endret av Skutor
Korrektur
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Skutor skrev:
HoboChrist skrev (2 timer siden):

Det jeg funderer over er hvordan ett spill som ikke klarte å nå 100 i peak player count, handler om ett punkband, som skal bruke kraften av å bli triggra eller kansellere noen for å komme seg igjennom Amerika får 6-8/10 av alle kritikere. Fra det jeg har sett av spillet gjennom playthroughs ser det helt grufullt ut. Synes bare det er rart at dette har fått mer enn 3-4/10 av så å si alle kritikerne, det er det hele.

Jeg er ikke helt uenig i det.

Men samtidig synes jeg det er omtrent like utrolig at et generisk action rpg, som bringer utrolig lite nytt til bordet utenom å være en av de første Unreal5-spillene. Med en nær uforståelig historie med mindre man kjenner bakgrunnsmaterialet.

Men fansen klarer ikke å akseptere at spillet ikke er Jesus reinkarnert i spillform.

Når det gjelder Wukong så er jeg for det meste enig med anmelder og at spillet ikke er mer enn 7/10, men er ikke mange AAA rollespill basert på Kinesisk mytologi, som sikkert er en av de store grunnene spillet får så høy score. Men det er jo selvfølgelig lov å være enig i å være uenig, da dette er for det meste subjektivt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...