Ingar Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Går dette an til enten Siemens SX1 eller Nokia 6600? Så det var avbildet et fuldt QWERTY tastatur til Sendo X ihvertfall. (Og da tenker jeg IKKE på slike "chat-board" som funker til gamle Ericsson telefoner.et med store(laptop størrelse) taster. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 99% ikke til 6600; har jo ikke skikkelig mulig het for det SX1 vet jeg ikke helt; men sendo X har jo d orginalt Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Går det an å få tastatur til p*00 serien? Endret 17. januar 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Går det an å få tastatur til p*00 serien. jasså? Har du noen linker? *gidder ikke søke* Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Dog det var der inget spørretegn, det var et spørsmål like fullt... (M.a.o.; han spurte etter steder man kunne finne sånt selv) Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Dog det var der inget spørretegn, det var et spørsmål like fullt... (M.a.o.; han spurte etter steder man kunne finne sånt selv) Upps,så feil der jeg ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå