Beyma Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Heisann! Er ute etter en 85" eller større tv til 20-25 tusen. Primært film, serier og litt spilling. Nå er jo black oktober-november på vei. Har ikke hastverk, men nå er jo black oktober-november på vei og lurer på om noen har forslag til hva jeg kan sette på prisvarsel? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Miniled er jo ett "krav" etter min mening. OLED i disse størrelsene er det ikke mye av enda. Sony bravia 7 er jo noe man har lyst på, men som ikke kommer til å koste så lite, selv under black friday. Da må man nok se på TCL, C805/MQLED80 om man vil spare penger. Evt C855 om man vil ha det nyeste. C855 i 85" vil nok komme rundt den prisen du ser for deg i løpet av høsten. Hisense kan også være aktuelt, men power som selger de har ikke tatt inn de nyeste modellene enda. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Du får ikke de beste tv`ene i 85 tommer til den prisen men denne https://www.prisjakt.no/product.php?p=13582008 har vært nede i 25 tusen nylig, tipper den blir prist lignende i november. Eller så er det god pris på denne samsung nå https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-smarte-hjem/tv-og-tilbehor/tv/samsung-85-qn85d-4k-neo-qled-smart-tv-2024/763283?utm_source=prisjakt&utm_medium=pricecomparison&utm_campaign=prisjakt-listing-2 Den blir nok ikke billigere i november, husk at black november er som regel resirkuleringer av tilbud de har hatt tidligere. En annen å følge med på er 83 tommer versjonen av lg oled c3, kan sikkert bli noen bra tilbud utover høsten for å tømme lagrene. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Kompis kjøpt TLC 85" som var på tilbud hos Elkjøp til Fotball EM, og fikk den for 13.000,- hvis jeg ikke husker feil, hadde vel normalpris 28 tusen eller noe slikt. Det var skremmende bra bilde på den i forhold til det jeg hadde trodd. Er vant til Sonys OLED toppmodell selv. Det vi testet etter at den ble hengt på vegg, så var det ikke noe å utsette på det. Det eneste som irriterte litt var at den var treng ved navigering i menyene. Kommer også med Android TV som er meget bra og fleksibelt. De hadde 98" versjonen på tilbud samtidig til 20.000,- Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Vær obs på at de rimelige TCL modellene ikke er miniled og langt fra så bra som miniled modellene. Bra i forhold til pris ja, men hadde nok valgt miniled selv. 😉 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Ja, jeg er en av de som tviholdt på plasma en gang i tiden pga bildekvaliteten kontra den tids lcd. Vurderer å kjøpe en projektor til tiden hvor oled blir billigere. Lenke til kommentar
Huyang Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Var mulig å få LG sin OLED C3 83" til under 30.000 på forrige DnB deal. 39990 - 20% og man fikk i tillegg trukket fra 3400 på der igjen. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 29. august Rapporter Del Skrevet 29. august Beyma skrev (15 timer siden): Ja, jeg er en av de som tviholdt på plasma en gang i tiden pga bildekvaliteten kontra den tids lcd. Vurderer å kjøpe en projektor til tiden hvor oled blir billigere. Anbefaler sterkt en mindre TV hvis man ikke har råd til størrelsen man vil ha, fremfor prosjektor til samme pris. Ene og alene på grunn av HDR. Man får ikke det på samme måte fra en prosjektor. Mange av de rimligere prosjektorene er ikke ekte 4K heller, men bruker pixelshift som enkelte reagerer på. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 29. august Rapporter Del Skrevet 29. august Sortnivå på en OLED eller god miniled er langt bedre enn projektor også. Samt at HDR er mye bedre, sett et par Dolby Vision HDR filmer via netflix, og det er ganske imponerende på en ny TV. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 29. august Rapporter Del Skrevet 29. august Gå med noen få tommer og sikre deg en LG C3 77". Disse får du nå til gibort pris 21590 som club medlem på Komplett. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august ps5 skrev (14 timer siden): Gå med noen få tommer og sikre deg en LG C3 77". Disse får du nå til gibort pris 21590 som club medlem på Komplett. Den var jo ikke så dum nei! Skulle gjerne hatt 120 hz panel, men er ikke så farlig. Har et luksusproblem at jeg har en stor stue og sitter 5m fra tvn. 65" hos de aller fleste er jo stort nok, men ikke hos meg. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august 5 minutes ago, Beyma said: Den var jo ikke så dum nei! Skulle gjerne hatt 120 hz panel, men er ikke så farlig. Har et luksusproblem at jeg har en stor stue og sitter 5m fra tvn. 65" hos de aller fleste er jo stort nok, men ikke hos meg. Har ikke C3 120hz da? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august dTd skrev (9 minutter siden): Har ikke C3 120hz da? Jo, så det nå. Står 100 på produktet, men 120 i produkbeskrivelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå