ilpostino Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august Sjekk at hodet på skruene du har brukt for å feste hovedkortet med ikke går ut over messingkanten rundt hullet. Det gjorde jeg en gang og maskinen ville ikke starte på grunn av overledning. 1 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august Er en sikker på at pinnene på hovedkort socket er bøyd. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august Svein M skrev (11 minutter siden): Er en sikker på at pinnene på hovedkort socket er bøyd. Han har lagt ut bilde på førstesiden. Ser ut som det er 10-11 pins som er bøyde. Er ikke umulig å fikse selv om man er litt stødig på hånden. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august Jeg kan ikke helt forstå at å skru til kjøleren er det som bøyer pinnene. Jeg tror dette må skje enten før eller når en setter i CPU. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august Jeg var ubetenksom og sporet av denne tråden med eget problem som er noenlunde likt med dette. Jeg har skilt ut posten med tilhørende svar til tråden under. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå