Gå til innhold

Digital impuls akutt stengt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
onkel_jon skrev (1 minutt siden):

Butikken ble jo trolig stengt pga nye regjerings kvartalet, se lenger opp så ser du at det meldt konkurs igår.

Enten blir de lagt ned eller så tar en ny eier over.

Jeg ser det, jeg ser og at det står at nettbutikk fortsetter som normalt. 😵‍💫

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Duriello said:

Jeg ser det, jeg ser og at det står at nettbutikk fortsetter som normalt. 😵‍💫

Vel det ble lagt ut tidligere i sommer, tror butikken i sentrum stengt i mai, tipper de trodde de skulle klare å overleve ved å stenge ned butikken men gikk nok ikke allikevel.

Lenke til kommentar
onkel_jon skrev (6 minutter siden):

Vel det ble lagt ut tidligere i sommer, tror butikken i sentrum stengt i mai, tipper de trodde de skulle klare å overleve ved å stenge ned butikken men gikk nok ikke allikevel.

Okei, så ikke noen dato så tar deg på ordet. 👍🙂

Lenke til kommentar
Phantom Software skrev (11 minutter siden):

Veldig kjedelig om de forsvinner fordi de ble forvist pga regjeringskvartalet. Vet noen hva som var årsaken til at de stengte butikken i Møllergata?

Ombygging / oppussing av regjeringskvalet legger beslag på nye områder og en stod del av Møllegata rives for å gjøre plass. Regner med det er derfor. 

Jeg synes det er forøvrig synd de har gått konkurs. Det var den eneste butikken i Oslo, iallefall som jeg vet om, som har godt utvalg av maskinvare på lager. 

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Ombygging / oppussing av regjeringskvalet legger beslag på nye områder og en stod del av Møllegata rives for å gjøre plass. Regner med det er derfor. 

Jeg synes det er forøvrig synd de har gått konkurs. Det var den eneste butikken i Oslo, iallefall som jeg vet om, som har godt utvalg av maskinvare på lager. 

Jess de var det men bor man i oslo så kan man få levert ting fra komplett på dagen hvis man bestiller før 12 så da ser jeg ikke vits med fysisk butikk lenger, elkjøp,power og netonet har noe datautstyr og.

Lenke til kommentar

Dette er supertrist. Den siste gode fysiske butikken som ikke tilhørte storkjedene. Men slik sett er jeg imponert over at de har klart seg så lenge som de har gjort i konkurranse mot de store.

Forøvrig flaks at jeg fikk bestilt opp nye vifter til radiatoren før dette skjedde.

EDIT:
Ah netbutikken fortsetter. Flott :)

Uansett er butikken foreviget over hele verden gjennom dette opptaket.

Endret av Theo343
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...