Spillredaksjonen Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Sniktitt: Deadlock Vi har spilt MOBA-skytespillet Deadlock. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Ser ikke så veldig spennende ut. HL3 snart? 😁 Lenke til kommentar
EnGlemtMech Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august (endret) bubba477 skrev (2 timer siden): Ser ikke så veldig spennende ut. HL3 snart? 😁 En dag kommer selveste Gaben å klare og telle til 3. Kan fortsette og drømme inntil videre. Derimot er det utrolig at et closed alpha spill (som krever invitasjon fra en annen som spiller det for å få tilgang) klarer å dra til seg i underkant av 90k spillere (med 26k spillere som spiller akkurat nå i skrivende stund). Litt studieverdig må jeg innrømme. Edit: grammatikk Endret 27. august av EnGlemtMech Lenke til kommentar
trmJ Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august (endret) 2 hours ago, EnGlemtMech said: Derimot er det utrolig at et closed alpha spill (som krever invitasjon fra en annen som spiller det for å få tilgang) klarer å dra til seg i underkant av 90k spillere (med 26k spillere som spiller akkurat nå i skrivende stund). Litt studieverdig må jeg innrømme. Edit: grammatikk Det er verdt å påpeke at queuen i Europa åpnet for ca 30min siden. Du vil se en del mer enn 26k aktive spillere om noen timer. Edit igjen: Jeg leste feil. Queuen åpner nå kl 15:00. Endret 27. august av trmJ Lenke til kommentar
sycho Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august 5 lagkamerater? Man har vel strengt talt 4? Lenke til kommentar
trmJ Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august sycho skrev: 5 lagkamerater? Man har vel strengt talt 4? Deadlock er 6v6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå