JamesATaber Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg har en gainward ti4200 skjermkortet ...viften på denne støyer endel... er det noen som kan annbefale en vifte eller en kjøleribbe... som er stillegående? Alle svar tips mottas med en stor takk.. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Kjøp en Thermaltake Giant2. Det er en heatpipekjøler med vifte. Den er sikkert brukbar for litt overklokking. Ellers så kan du kjøpe Zalmans heatpipekjøler. Den er helt uten vifte og bråker derfor ikke i det hele tett. Link til Giant 2: Giant 2 Og på Thermaltakes hjemmeside: Mer Giant 2 Og litt info om Zalmans kjøler: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet627.htm Endret 16. januar 2004 av Explorer Lenke til kommentar
JamesATaber Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Kan man ikke bare dra ut strøm kontaketen på viften... den ribben som sitter på originalt ser jo ikke ut til å kjøle i det hele tatt... ? Er det noen som vet om det finnes noen utility til å måte tempen på skjermkortet?? Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Kan man ikke bare dra ut strøm kontaketen på viften... den ribben som sitter på originalt ser jo ikke ut til å kjøle i det hele tatt... ? Er det noen som vet om det finnes noen utility til å måte tempen på skjermkortet?? Tror ikke det er noen innebygd temp sensor på ti4200, så da må du vell evt. bruke en ekstern temp sensor. Lenke til kommentar
JamesATaber Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Er det noen som vet om jeg kan bruke noe slikt som denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZMNB47J (Jeg vet jeg vil kaste bort noen pci slotter unødvendig). Vil den gi tilstrekkelig med kjøling? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Har faktisk prøvd dette på mitt gamle Geforce 2 GTS funka bra men det blei varmt, det blir nok i minste laget for ditt ti4200 Lenke til kommentar
Endre Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Har du en CPU-kjøler liggende kan du montere den. Har gjort dette selv med en billig GlacialTech, og det fungerer glimrende. Lenke til kommentar
JamesATaber Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Har du en CPU-kjøler liggende kan du montere den. Har gjort dette selv med en billig GlacialTech, og det fungerer glimrende. Hvordan fikk du festet det brukte du noe spesielt "triks" ? Lenke til kommentar
klikko Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 ja hvordan får du festa den? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg festet den med strips. Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg festet den med strips. Du har ikke tilfeldigvis ett bilde av hvordan du gjorde det? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Nei, men ta en titt her: http://www.tweakup.dk/article/116/dk/ Lenke til kommentar
JamesATaber Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Smart! Er det noen som vet hvor man kan får kjøpt en "fryktelig" billig kjøleribbe i Drammen/Asker regionen?? Takker og bukker for alle tips! Endret 23. januar 2004 av JamesATaber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå