Gå til innhold

Anmeldelse: Star Wars Outlaws


Anbefalte innlegg

Så over reviews på spillet og det er jo helt tydelig at Ubi betaler masse til for god omtale med tanke på hvor mye pepper som kommer fra community. PC blir vel som regel prioritert nederst fordi konsoller både er enklere å lage spill til fordi dem er så standardiserte, men PC varierer i alle mulig måter og derfor vanskeligere å få på et anstendig nivå.

Når det kommer til Ubi så kjøper jeg det aldri på dag 1, for da blir man en betalende betatester. Heldigvis er dette såpass godt kjent nå at folk flest er klar over dette. Rundt 30% er såpass die-hard fans at de tolererer dette for å få raskest mulig tilgang. Jeg er typen som vil ha noe som fungerer så jeg kan greit vente 3-6 mnd som det vanligvis tar før noe er stabilt nok. Som regel driver Ubi å flikker på ting i over år slik de gjorde med Watch Dogs: Legion.

En må vel bare aksepterer at ting har blitt sånn, men da må Ubi også akseptere at de får mindre salg fordi de ikke holder Rockstar-nivå på polish før de slipper en tittel. En tjener jo selvfølgelig mest på å samkjøre en kvalitetslansering og samkjørt markedsføring. Uheldigvis er det bare Rockstar-folkene som har forstått dette og høster massive frukter av dette. Er nok mange fler som ville kjøpt Ubi-spill om de hadde vært kvalitet ved lansering heller enn at man må vente månedsvis før det er spillbart og gir noe verdi. Ubi tenker vel at de skal få folk til å kjøpe spillet slik at de får inntekt, så får de heller bare vente 6 mnd til ting er bra nok til å spille.

Synes ærlig talt ikke det er så rart at folk går mot retro-markedet slik mange av de store holder kundene sin i gjørma med praksisen sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...