Gå til innhold

Anmeldelse: Star Wars Outlaws


Anbefalte innlegg

Er refunds hos PlayStation like dårlig? Opplevde å kræsje hver gang jeg brukte binoculars. Etter noen timers spilling i natt kom en patch, men samme feil.

Og PS Support ber meg bare om å slette savegamen min på noen timer og spille fra nytt igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
rabler skrev (4 timer siden):

Men hvem faen er det og hvorfor i helvete skal vi gidde å se den videoen?

Jeg bare spør 😀

For et språk gutt, ikke bli så trigga. Å ikke snakk for andre folk, skriv jeg og ikke vi. Det er andre enn deg her, og andre som leser her inne uten at de gidder å skrive noe som de få gjengangerne som går igjen.  Dette er et kommentarfelt ang en review, det må gå an å vise andre sine også så folk får se litt forskjellige syn. Men ser hva du er ute etter med denne kommentaren, 👍

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
duppsko skrev (3 timer siden):

Er refunds hos PlayStation like dårlig? Opplevde å kræsje hver gang jeg brukte binoculars. Etter noen timers spilling i natt kom en patch, men samme feil.

Og PS Support ber meg bare om å slette savegamen min på noen timer og spille fra nytt igjen.

Ingen refund å få hos Sony, det tror jeg må være nesten umulig. Akkurat der misunner jeg Xbox, der kan du få refund på alt, om du har spilt under to timer om jeg ikke tar feil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (6 timer siden):

Ingen refund å få hos Sony, det tror jeg må være nesten umulig. Akkurat der misunner jeg Xbox, der kan du få refund på alt, om du har spilt under to timer om jeg ikke tar feil. 

Så vidt jeg er klar over er det mulig å få refundert et spill fra PS Store, men det kan man ikke gjøre sekundet spillet er lastet ned (noe som PS automatisk gjør etter et kjøp) og man søker om refusjon innen 14 dager. I motsetning til Steam og MS får man ikke testet produktet først med Sony.

Eneste tilfellet jeg kan huske Sony gav ut refusjon utover de kriteriene var etter lanseringen av Cyberpunk 2077.

Lenke til kommentar
Gringorilla skrev (24 minutter siden):

Dette stemmer ikke. Man må trykke på nedlasting. Men ellers er det riktig som du sier, og helt idiotisk at ikke refusjon er på plass under en viss spilletid.

Ah, var litt usikker på om den automatisk lastet ned eller ikke så den tar jeg på min kappe. Husker nok feil, men trodde den gjorde det av seg selv. Takk for korrigeringen! 

Edit: grammar

Endret av EnGlemtMech
Lenke til kommentar

1/10 får du som anmelder Håvard Ruud.

Nevner ingen ting om pris på spillet og den idiotiske modelen Ubi har lagt på her.

Nevner ingenting om den ræva annimasjonen i spillet. Hvorfor er det ikke sammenlignet opp mot gamlere spill som faktisk ser bedre ut? Det virker som om Gamer er kjøpt og betalt av ubisoft.

Dette spillet går mot strømm en av gamere, dette er ikke laget for gamere eller fans. For å tjene penger. Skam dere gamer.no.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
EnGlemtMech skrev (2 timer siden):

Så vidt jeg er klar over er det mulig å få refundert et spill fra PS Store, men det kan man ikke gjøre sekundet spillet er lastet ned (noe som PS automatisk gjør etter et kjøp) og man søker om refusjon innen 14 dager. I motsetning til Steam og MS får man ikke testet produktet først med Sony.

Eneste tilfellet jeg kan huske Sony gav ut refusjon utover de kriteriene var etter lanseringen av Cyberpunk 2077.

Ja stemmer, før man har lastet ned et spill så kan man få refund veldig lett, har gjort det mange ganger selv etter å ha angret på en forhåndsbestilling eller om jeg vil endre på en bestilling. Cyberpunk ja, jeg var en av de som fikk refusjon på det :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
EnGlemtMech skrev (48 minutter siden):

Ah, var litt usikker på om den automatisk lastet ned eller ikke så den tar jeg på min kappe. Husker nok feil, men trodde den gjorde det av seg selv. Takk for korrigeringen! 

Edit: grammar

Man kan sette opp auto-download på forhåndsbestillinger. Når det nevnes så husker jeg at jeg fikk refund en gang jeg hadde lastet ned et spill automatisk, noen dager før launch. Jeg slettet spillet fra disken og søkte så om refund. Husker ikke hvilket spill det var dessverre

Lenke til kommentar
A.Andersen skrev:

1/10 får du som anmelder Håvard Ruud.

Nevner ingen ting om pris på spillet og den idiotiske modelen Ubi har lagt på her.

Nevner ingenting om den ræva annimasjonen i spillet. Hvorfor er det ikke sammenlignet opp mot gamlere spill som faktisk ser bedre ut? Det virker som om Gamer er kjøpt og betalt av ubisoft.

Dette spillet går mot strømm en av gamere, dette er ikke laget for gamere eller fans. For å tjene penger. Skam dere gamer.no.

Hei, og takk for tilbakemeldingen. Om du hadde lest hele anmeldelsen hadde du sett at jeg nevner både stive animasjoner og seasonpass-modellen Ubisoft har klistret på dette spillet. Håper du er villig til å revurdere karakteren :)
  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (På 27.8.2024 den 6:37 PM):

Har sett litt på youtube i dag. Dette minner meg litt om Andromeda, noen som husker det?

 

Jeg klarte aldri å fullføre det skdmw jeg virkelig hatet personligheten til karakteren jeg spilte. Dialog valgene samsvarte aldri med det jeg forventet og når det ikke var noen valg var han en drittsekk. Samme kan sies om de fleste i gruppen. 

 

Spent på om de klarer å fikse outlaws med patcher.

Hadde akkurat samme problemet med Andromeda, og jeg husker det som påfallende at alle var så "typete" at det gjorde dem mindre interessante. 

 

Til Outlaws: Jeg får følelsen av at dette følger formelen til alle Far Cry spill etter originalen, der det er mye å "gjøre" men det en gjør ofte er ganske "smått" og oppdragene mindre omfattende, som har vært mye av grunnen til at disse spillene ikke appellerer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Star Wars: Outlaws er denne månedens bundlede spill ved kjøp av nytt NVIDIA RTX 40-serien skjermkort, fikk tilsendt aktiveringskode (må aktiveres via Geforce Experience ☹️) fra Proshop ved kjøp av nytt RTX 4070 Ti Super skjermkort fra dem. Hadde jeg bare kjøpt før 20. august, så hadde jeg fått Black Myth: Wukong i stedet - som appelerer mer til meg enn det Outlaws gjør...

Endret av EviLEddiE
URL for NVIDIA kampanje
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Klarte jo ikke å la være, siden det er Star Wars.  Casha ut 1 mnd. Ubisoft +...men etter 5.5 timer så blir det vel med det. Klarer bare ikke engasjere meg i disse Ubisoft åpen verden greiene altså. Helt drøyt pent spill på PC som lett kan knuse 4090 oppsettet her 😛 Ble litt som forventet i grunn, og glad jeg ikke gamblet på kjøp i hvert fall. Fortsatt nesten 1 mnd. igjen på å prøve å sette seg ned mer med det, men spørst om jeg gidder altså. 
 

Seigt hos UBISOFT om dagen gitt;

RECENT RELEASES INCLUDING STAR WARS OUTLAWS AND XDEFIANT HAVE REPORTEDLY MISSED EXPECTATIONS
 

https://www.videogameschronicle.com/news/ubisoft-shares-plunge-again-after-investor-urges-company-to-go-private/

 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...