Gå til innhold

Anmeldelse: Star Wars Outlaws


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mala skrev (15 timer siden):

Får se ann omtalene og i kjent Ubisoft stil er vel dette på salg etter en mnd. tid eller noe.

Har enda tilgode å se en seriøs anmelder gi det god kritikk. Virkelig synd. Hadde egentlig håper at både dette og the Acolyte skulle være en frisk pust. 

Lenke til kommentar

Begynner å bli for dyrt hos Ubisoft er grenser for hvor mye man skal betale for et spill syntes jeg, de har blitt som Sony på playstation som alltid har de dyreste prisene!

Kjøpte på forhånd det billigste til 750 kr siden man da kunne spille 3 dager før lanseringa men etter å ha instalert det så viser det seg at kun de 2 dyreste utgavene er de man kan sille 3 dager før andre ikke "billig" utgaven makan til tull og rette og slett lurerier fra Ubisoft!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Martelè skrev:
Iki skrev (2 timer siden):

Grafikken er bedre enn tidligere Assassin creed spill, så det er ikke akkurat noe å klage på.

Enkelte er bare sinte på dem for ikke å ha en typisk seksualisert modell i hovedrollen.

For no tull

Er noen gullkorn i kommentarfeltene her på gamer xD
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grafikken er nok bedre en Assassins Creed, men så er det og ett nyere spill.

Synd de ikke brukte like mye på feks ansikts animasjoner. 🫣

 

Ellers synes jeg det er en god del greier som ikke helt henger på greip historien.

Uten å røpe for mye, men tidlig i spillet så overlater man en verdifull eiendel til en tilfeldig fyr man møtte for første gang 5 sekunder tidligere. Why?!

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Iki skrev (16 minutter siden):

Du kan fint sammenligne grafikken her.

Nå kommenterte jeg på det jeg så i den andre videoen. Så enten er det spillerens grafikkinnstillinger eller
lyssettingen. Jeg lener meg mot det førstnevnte, siden en klart kan se at hun har veldig kantete form og håret er veldig static,
en kombinasjon man ofte så i eldre spill. 

Ja det er tull å avfeie all kritikk som bare gneldring over usexy damer

Lenke til kommentar
barezell skrev (6 minutter siden):

Er det ikke like greit å kjøre 1 måned ubi+ som å betale blodpris? Antar dette ikke er et spill man nødvendigvis spiller 100 ganger? 

Godt poeng. 

Det skal jeg gjøre. Elsker universet, selv om jeg for lengst har sluttet å se film og serier derfra. Er ikke heller like negativ til Ubisoft-samlebåndsproduksjen som mange, selv om jeg selvsagt forstår hvorfor det er en greie. Far Cry 3-5, Watch Dogs 2, AC Valhalla. Koste meg stort med alle, men så var vel det US Montreal og dette er Massive Ent?

Anywho, god plan det der!

Lenke til kommentar
Jojimbo skrev (13 timer siden):

7/10... hahaha! Dette var dårlige greier i kjent Ubi-stil! Spar pengene! Det er ikke verdt å kjøpe på 90% salg engang. 2/10 fra meg.

Ikke si det høyt. Anmelder kan jo bli sur å slette denne kommentaren slik han, eller noen andre moderatorer gjorde med videoen der jeg linket til Asmondgold som gjorde narr av ansiktsanimasjonene i spillet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (15 minutter siden):

Ikke si det høyt. Anmelder kan jo bli sur å slette denne kommentaren slik han, eller noen andre moderatorer gjorde med videoen der jeg linket til Asmondgold som gjorde narr av ansiktsanimasjonene i spillet. 

Anmelder har ikke mulighet til å slette noe som helst.
Jeg fjernet videoen grunnet mangel på synopsis(hva handler videoen om og hvorfor den er relevant), men glemte å legge igjen en notis, beklager dette.
Tilbakemeldinger/kommentarer tas på PM.

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 4
Lenke til kommentar
 

Enkelte er bare sinte på dem for ikke å ha en typisk seksualisert modell i hovedrollen.


For det første er det ingenting galt med attraktive og sexy mennesker. De eksisterer.

Og for det andre så tar disse radikale politiske aktivistene seg nå betalt store summer for å "konsultere" om å gjøre spill så PK som mulig, inkludert styggifisering av kvinnelige karakterer. Mannlige bryr de seg ikke om.

Virker vel heller som om det er disse kvinnene i Sweet Baby Inc og lignende som er middelmådige og sliterm ed lav selvtillitt som er nødt til å rive ned andre kvinner som er mer fysisk attraktive enn dem selv.

 

 

Star-Wars-Outlaws-@Nick_Marseil-@GiveMeBanHammer.webp

  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 4
Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev (1 time siden):

For det første er det ingenting galt med attraktive og sexy mennesker.

Er det noe galt med dem du ikke finner attraktive?

Igjen, vi har diskutert dette tidligere, med eksempler på mannfolk som ser annerledes ut i spill enn i virkeligheten...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (2 timer siden):

Ikke si det høyt. Anmelder kan jo bli sur å slette denne kommentaren slik han, eller noen andre moderatorer gjorde med videoen der jeg linket til Asmondgold som gjorde narr av ansiktsanimasjonene i spillet. 

Apropos ansiktsanimasjoner: 

Det er utrolig hvor stive ansiktene til karakterene er i Outlaws. Trodde ikke det kunne være på grense med Andromedas "My face is tired" 😂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
 


For det første er det ingenting galt med attraktive og sexy mennesker. De eksisterer.

Og for det andre så tar disse radikale politiske aktivistene seg nå betalt store summer for å "konsultere" om å gjøre spill så PK som mulig, inkludert styggifisering av kvinnelige karakterer. Mannlige bryr de seg ikke om.

Virker vel heller som om det er disse kvinnene i Sweet Baby Inc og lignende som er middelmådige og sliterm ed lav selvtillitt som er nødt til å rive ned andre kvinner som er mer fysisk attraktive enn dem selv.

 

 

Star-Wars-Outlaws-@Nick_Marseil-@GiveMeBanHammer.webp

Ja, herregud så stygg hun er (dette er jo åpenbart ikke et billig tricks, det finnes vel ikke noe slikt som heldige/uheldige øyeblikk å bli tatt bilde í?) utviklerne må jo åpenbart være stygge kvinnehatere, hvordan kan man designe noe så fælt?

sw.thumb.webp.96bb8cba48dd1727f575a36689e907a6.webp

Dette er nok et ledd i white genocide-planen, hvor man gjør kvinner i spill så stygge at hvite menn ikke vil ha sex med dem lenger.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Har sett litt på youtube i dag. Dette minner meg litt om Andromeda, noen som husker det?

 

Jeg klarte aldri å fullføre det skdmw jeg virkelig hatet personligheten til karakteren jeg spilte. Dialog valgene samsvarte aldri med det jeg forventet og når det ikke var noen valg var han en drittsekk. Samme kan sies om de fleste i gruppen. 

 

Spent på om de klarer å fikse outlaws med patcher.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...