firberblad Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hei Jeg har lastet ned den siste firmwaren til NEC brenneren min. I readme fila står det at jeg skal bruke en vanlig disket for å gjøre dette. Nå er saken den at ikke har en diskettstasjon på min Pc. Finns det andre måter å instalere den på Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Du kan bruke en USB memory stick hvis du har og boote fra den, eller bruke en bootcd som du legger flasheprogrammet og firmwaren på Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Meiner eg la det inn fra windows xp. Men bør starte i sikkerhets modus. Edit: Er ikkje heilt sikker. Jo det gjorde eg. Sjekka det no. Endret 16. januar 2004 av Ulvestad Lenke til kommentar
albe Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg mener at det også finnes en windows-versjon av flashe-programmet. Jeg tror du burde sjekke http://www.herrie.org/ for masse bra info om denne brenneren. Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Har flashet brenneren min med en winflasher fra herrie. Vet ikke om du kan laste ned den for seg, min fulgte med en hacka firmware. Står på siden at herrie er på ferie, så den siste firmwaren 1.0A (tror det var det den het) er nok ikke der, men 1.09 finnes i offisiell med flasher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå