Gå til innhold

Dypdykk i kampsystemet til Dragon Age: The Veilguard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Companions ser ut til å ha blitt fullstendig droppet, utover å bare være tilstede og ta agro. De gjør ikke nevneverdig skade, de har ikke health bar, de teleporterer inn når du bruker special skillsene deres... 

Men det som plager meg mest er faktisk grafikken. Darkspawn ser ut som mobs fra et barnespill, og alt er gjort superstylisert.

At DA:O aldri vil returnere har jo vært klart en stund, men her har de også droppa narrativstilen til hele DA universet :( Trodde aldri det skulle komme et DA jeg ikke kjøper, men denne lever farlig!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Som nevnt, 1 av 3 DA spill var bra og det er snart 20 år siden det gode spillet ble laget. Og siden Bioware ikke har presterte noe veldig imponerende siden ME3(selv om jeg syns Andromeda var bedr enn mange mente) så skulle det vel mye til at DA4 skulle være brukbart.

Rart at Bioware for bestå mens andre utviklere som presterterer mye bedre blir lagt ned.

Endret av Gunfreak
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sukk... EA og Bioware gjør alt de kan for å drepe gode franchiser. Her trodde jeg at vi skulle få et voksent spill, en oppfølger til DA1, 2 og 3, men i stedet lager de WoW Mobile på amfetamin. De kunne valgt å ta inspirasjon fra Elden Ring og Dark Souls. Eller bare fortsette fra DA3. Men i stedet gikk de for Fortnite, WoW og Generic Mobile Fantasy Game.

5 hours ago, Elgen-Hansi said:

Men det som plager meg mest er faktisk grafikken. Darkspawn ser ut som mobs fra et barnespill, og alt er gjort superstylisert.

Dette. Vanskelig å ta det seriøst når de ser ut som froskemenn fra et mobilspill for barn. Og alt for mye glitter og farger. Ser ut som Marvel-møter-WoW, så mye som "helten" bare teleporterer og zipper frem og tilbake med fyrverkeri og greier.

Grafikkstilen hadde vært helt grei, hvis de hadde sluppet det under en ny frachise, eller som et side-show spill. Ikke som Dragon Age 4.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Musikken, fargebruken, "glitrende" men enkle menyer, kun en rustning (og hjelm) per character. Jepp, det her føles mer som en port av et mobilspill enn noe annet. Om dette kommer på gamepass kan det være jeg plukker det opp om jeg allerede har en mnd aktiv, det her kommer jeg ikke til å bruke ei sabla krone på ellers.
Lenke til kommentar
Usikker hvilke mobilspill som har slik combat og grafikk men tar gjerne imot tip fra de som kommenterer hers, for disse vil jeg gjerne spille. Tittelen her ser forøvrig helt fantastisk ut og jeg kan knapt vente med å få spilt det når det kommer i oktober :D
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...