Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Taliban må bekjempes til siste mann?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt på hva FN og vesten kan gjøre for å løse kvinnerettigheten. Ikke den beste løsningen, men hva med at de sier til Taliban hvis dere tillater at kvinner kan jobbe på egne avdelinger for kvinner i sykehuset der menn kan ikke gå, utdanning for kvinner til å bli hjelpepleier og sykepleier men så lenge segrert fra menn, så vil vi åpne for bistand igjen til dere. Jeg tror det finnes fortsatt noen pragmatiske hoder i gruppen som kan akseptere det. 

Lenke til kommentar
ForTheImperium skrev (6 timer siden):

Jeg har tenkt på hva FN og vesten kan gjøre for å løse kvinnerettigheten. Ikke den beste løsningen, men hva med at de sier til Taliban hvis dere tillater at kvinner kan jobbe på egne avdelinger for kvinner i sykehuset der menn kan ikke gå, utdanning for kvinner til å bli hjelpepleier og sykepleier men så lenge segrert fra menn, så vil vi åpne for bistand igjen til dere. Jeg tror det finnes fortsatt noen pragmatiske hoder i gruppen som kan akseptere det. 

Kjønnsspartheid er en forbrytelse mot menneskeheten, hvis ikke kvinner får bevegelsesfrihet, utdanning og rett til å jobbe, ingen nødhjelp. Og ingen flere konferanser uten kvinner. 

Vil de ha penger får de akseptere å.se kvinnene våre

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...