Gå til innhold

Taliban må bekjempes til siste mann?

Anbefalte innlegg

On 8/26/2024 at 3:45 PM, Grønn420 said:

Hva mener du med dette? Vi skal lukke øynene og ørene, være blinde for det som skjer i resten av verden? 

Nei, vi skal sende fredsbevegelsen.
De vet hvordan konflikter skal løses uten bruk av våpen. Sier de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt på hva FN og vesten kan gjøre for å løse kvinnerettigheten. Ikke den beste løsningen, men hva med at de sier til Taliban hvis dere tillater at kvinner kan jobbe på egne avdelinger for kvinner i sykehuset der menn kan ikke gå, utdanning for kvinner til å bli hjelpepleier og sykepleier men så lenge segrert fra menn, så vil vi åpne for bistand igjen til dere. Jeg tror det finnes fortsatt noen pragmatiske hoder i gruppen som kan akseptere det. 

Lenke til kommentar
ForTheImperium skrev (6 timer siden):

Jeg har tenkt på hva FN og vesten kan gjøre for å løse kvinnerettigheten. Ikke den beste løsningen, men hva med at de sier til Taliban hvis dere tillater at kvinner kan jobbe på egne avdelinger for kvinner i sykehuset der menn kan ikke gå, utdanning for kvinner til å bli hjelpepleier og sykepleier men så lenge segrert fra menn, så vil vi åpne for bistand igjen til dere. Jeg tror det finnes fortsatt noen pragmatiske hoder i gruppen som kan akseptere det. 

Kjønnsspartheid er en forbrytelse mot menneskeheten, hvis ikke kvinner får bevegelsesfrihet, utdanning og rett til å jobbe, ingen nødhjelp. Og ingen flere konferanser uten kvinner. 

Vil de ha penger får de akseptere å.se kvinnene våre

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...