evmorten Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Hei Jeg lurer på om noen vet noe om Pcloud. Er det så bra som det virker, med engangs betaling? Litt lite med 2 TB, og nesten litt mye med 10 TB, men jeg har ganske mye data, så... Men det koster $1190 for 10 TB, så det tjenes jo inn i løpet av noen år - sammenlignet med f.eks Google Drive. Men kommer denne skya til vare, sånn at det lønner seg osv. Er ganke ny i sky-veden. Har Min Sky til bilder og sånt, og tenkte å bruke denne til musikk og andre ting også, hvis jeg tar den med 10 TB. Er ute etter en plas der man kan spille av musikken som en CD - fortløpende - prøvde Jottacolud, men finner ikke noen mulighet her, og koble på en musikkspiller. Men Pcloud har en integrert spiller. Men jeg lurer altså på om noen andre har erfaring med denne skya. Lenke til kommentar
Tangent Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Tresorit. Mange pakker og priser. Enkel plugin i nettleser for opplasting til din konto,...dra og slipp. Fult kryptert AES 256 bit kryptering.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå