Dagner Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august (endret) Kan ikke fordra Emery sin utrolig kjedelige spillestil hvor man bare går å venter på muligheter istedenfor å faktisk prøve å skape noe Godt vi ble kvitt Emery, vet ikke om Villa alltid spiller slik, men Arsenal-Villa er noe av det kjedeligste jeg ser på. Endret 24. august av Dagner 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august JADDA!! Supersub Trossard! Da er det bare å parkere bussen på samme måte som Villa 1 Lenke til kommentar
Joeal88 Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Sterk seier av Arsenal borte mot Villa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august God start, bedre enn sist kamp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Darwin får minutter Lenke til kommentar
toreae Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Jeg blir glad av tidlig første mål, og selvfølgelig mål nummer 2. Dette vil jeg anta vil føre til mindre skader i lengden. Bonus om vi holder nullen og/eller skårer mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå