Gå til innhold

Gratis spill til PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes en del nettleserspill som er gratis, men hvor de ønsker at du skal betale for fordeler eller enklere gameplay.

Og som nevnt over, er det en del tilsvarende free to play på de fleste av spillplattformene.

Ellers deler Epic ut gratis spill hver uke. Ikke alltid så bra spill, men noen gullkorn innimellom

 Et av ukas to gratisspill:

https://store.epicgames.com/en-US/p/the-callisto-protocol

Endret av KalleKanin
Lenke til kommentar

Alle de store tilbyderne sine apper, som Epic, Steam osv er gratis.

Ikke noe kjøpeplikt meg bekjent.

Tok litt tid før jeg betalte for mitt første spill hos Epic. Har sikkert 50 spill der, men bare betalt for 3-4 av de. (Men mange av disse gratisspillene er nok spill jeg mest sannsynligvis aldri kommer til å spille :) )

Ellers kan du følge med her:

Eller her:

 

 

 

Lenke til kommentar

Epic Games, via Epic Game Launcher gir ut gratis spill hver uke, i enkelte høytider også daglig hvis man følger med. Nye spille slippes Torsdager kl 17 her i Norge, og er mulig å legge til kontoen i 1 uke fremover, datoer er oppgitt. Man trenger ikke laste ned, de blir bare lagt til kontoen din for å brukes når du ønsker selv.

De ligger litt ned på butikk siden, og er gratis og kan brukes når som helst. Har til nå over 200 spill via den eller mer, og ikke brukt 1,- hos dem ennå. Er som regel 2 spill hver uke.

Det er varierenda kvalitet, og som regel små idie spill, men tidvis også storspill, det største de ga bort har vært GTA V.

Jeg bare legger til alle. 

Denne uken er det også ett AAA spill: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Callisto_Protocol

De viser også hva som kommer neste uke, hvis det ikke er jul osv, da vises bare en gavepakkning. Neste uke hvis jeg ikke husker feil så gir de bort 3 Fallout spill, og ett annet.

 

Disse må ikke ses i sammenheng med Free-to-Play spillene de også har, slik som Fortnite. Dette er enkeltstående spill.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...