Spillredaksjonen Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august Et nærmest fullverdig spill Fallout: London viser hvorfor modding er viktig for spillindustrien. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august Det var for buggete til at jeg klarte å spille det 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august 1 hour ago, Limbeck said: Det var for buggete til at jeg klarte å spille det Så du sier det er fullverdig Bethesda spill. 3 1 Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august (endret) Guybrush 3pwood skrev (2 timer siden): Review av en mod... 😕 1. Det er ikke en anmeldelse 2. Hva er galt med det? Endret 24. august av Erlend 3 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Skulle gjerne ha spilt det men installasjonsprossesen skremte meg fra å engang prøve. Ser veldig imponerende ut da! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august (endret) Aldri vært spesielt begeistret for den "Doom 3 grafikken" Bethesda har(i samme periode der HL2 gjorde det meste riktig), får ofte litt plastik look + de har noe stakato fysikk i tillegg, får skikkelig nostalgiske vibber av dette når jeg ser skjermbildene her. Endret 26. august av simalarion Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august simalarion skrev (På 26.8.2024 den 8:30 AM): Aldri vært spesielt begeistret for den "Doom 3 grafikken" Bethesda har(i samme periode der HL2 gjorde det meste riktig), får ofte litt plastik look + de har noe stakato fysikk i tillegg, får skikkelig nostalgiske vibber av dette når jeg ser skjermbildene her. Man kan være fan eller ikke, men HL2 kom ut 11 år før Fallout 4, så det er knapt "samme periode" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå