backtoback Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august (endret) Jeg skal kjøpe spillet Dave the Diver fra gamebillet, men stusser på en setning i spillbeskrivelsen: Quote In order to activate this game, you will require a third-party 'Steam' account. (For å aktivere dette spillet trenger du en tredjepart Steam-konto.) Hva betyr dette for meg? Er dette en form for Ubisoft Connect, EA App etc. konto? Endret 23. august av backtoback Endret dårlig oversettelse fra engelsk til norsk Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Det betyr at det du kjøper er en produktkode som du kan aktivere på Steam Du må ha en konto der, og deres klientprogram for å bruke spillet. 1 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 23. august Forfatter Del Skrevet 23. august (endret) OK, jeg trodde først at jeg måtte ha noe i tillegg til min Steam-konto/Steam-Klient. Tusen takk for raskt svar Edit: Jeg hadde glemte at Steam er tredjepart! Endret 23. august av backtoback typos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå