Gå til innhold

Heroes of Might and Magic er tilbake med et nytt spill som ligner Heroes III

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper at de legger til rette for at flere kan spille samtidig. altså kan gjennomføre en "turn" simulatant.

For eksempel at alle kan spille samtidig så lenge ingen helter har en motstander i synsfeltet, men at spillet da glir over i tur-ordning. 

Heroes 3 er det perfekte lan-spillet. Men med 4 eller flere spillere går det for lang tid mellom hver tur.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Håper de ikke gjør måten man velger skills ved level-up for deterministisk, slik som det var i de gamle spillene. Jeg har innsett at det at man fikk tre random forskjellige skills, med litt vekting på de man allerede har, å velge mellom ved level-up, gjorde spillene litt mer uforutsigbart og hadde et gamba element i seg. Akkurat på samme måte som vampire survivors

Endret av shockorshot
Lenke til kommentar
Herlig nyhet ja, syns dette ser meget lovende og pent ut! Har etter en del forsøk innsett at jeg ikke liker Songs of Conquest, som skulle være arvtageren. Liker ikke pacingen, fraksjonene og vanskelighetsgraden er alt for opp og ned. Så bra det kommer mer i denne sjangeren!
Lenke til kommentar

Heroes 3 hadde jeg orginalt med (original score opera) musikk på cd-rom til min gamle x86 eller pentium eller hva det var for noe. Den tiden da jeg ikke dyttet spak hvertfall(du vet hvem du er ;) ). Jeg har utallige timer i det spillet og det er noe av det beste jeg har spilt på pc. Jeg var vel 25 år på den tiden. Rart hvor fort tiden har gått og hvor mye jeg har forandret meg siden da. Nå liker jeg ikke turn based lenger så dette får bli på nostalgihylla.  

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev:

Kan godt hende gameplay er bra, men det var skikkelig mobil spill fakter over grafikken. 25 år senere er grafikken på byene i Heroes III vanskelig å slå. Og ser mye bedre ut enn hva den trailere viste.

Ingen ting er bedre en Homm 3 :)
Lenke til kommentar
Tåka skrev (På 25.8.2024 den 7:44 AM):
Gunfreak skrev (På 23.8.2024 den 2:44 PM):

Kan godt hende gameplay er bra, men det var skikkelig mobil spill fakter over grafikken. 25 år senere er grafikken på byene i Heroes III vanskelig å slå. Og ser mye bedre ut enn hva den trailere viste.

Ingen ting er bedre en Homm 3 :)

Bare jeg hører musikken så blir jeg sendt tilbake til barndommen 😍
Gud bedre så mange timer jeg koste meg med dette spillet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...