Gå til innhold

Noen som har klokket Thorton?

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høres fint ut,tror jeg må teste en sånn.Har du prøved noe høyere,eller har du utstyr til å maxe den?

har ikke prøvd å maxe den, men den står på 39C idle og 45C full load @ 2.2ghz med standard volt. kan nok gå en del høyere!

aiai ai,potensiale iverfall!!

ja det hadde vert fint Bateman26

Lenke til kommentar
Høres fint ut,tror jeg må teste en sånn.Har du prøved noe høyere,eller har du utstyr til å maxe den?

har ikke prøvd å maxe den, men den står på 39C idle og 45C full load @ 2.2ghz med standard volt. kan nok gå en del høyere!

aiai ai,potensiale iverfall!!

ja det hadde vert fint Bateman26

Da har jeg fått thorton og an7 cpu er laget i uke 50-03 og dermed låst.. Blirog sette den sammen i helgen. (måtte selvfølgelig på jobb i natt.....)

Lenke til kommentar

Jepp 2400 fra komplett... Men har 2000 i bestilling fra komplett nu til søstera mi... Så vist det er en ulåst en blir jeg og bytte med ho... men den kommer ikke før omen ukes tid så jeg får testa denne litt først.. men får jeg den stabil på 166 vet jeg ikke om jeg gidder og bytte.. hva er raskest av 166*15 =2490 og stramme timings på rammen eller 200*10 = 2000 og slakkere ram timings? ja vet at det er raskere med 2490 men ikke dermed sagt at maskinen blir raskere

Lenke til kommentar
har NoName OEM men det twinmos ram.. Men skal bestille TwinmosTwister som heddefåttgode annmeldelser..

Hvordan P rating får du på 12*200 =2400?

Er L2 cachenopplåst sånn at du har 512? de 256 kb utgjør ca 150 MHZ extra

Har du prøvd på aggresive timings med den rammen du har? Selv kjøpte jeg 2x256mb noname PC2700ram som funker på PC3700 2-3-3-7!

Har ikke låst opp chachen nei, ikke bestemt meg for om jeg skal prøve ennå.

EDIT: noname rammen jeg kjøpte var også twinMOS

Endret av lperik
Lenke til kommentar

nei har ikke prøvd den rammen enda den kom i dag og fikk ikke henta den før klokka var 2030 og begynte på jobb klokka 2200 så fikk bare plukka det ut av eska og tatt på den før jeg måtte på jobb.. HYYYYL kjenner det kribler i hele kroppen.. Gleder men sinnsykt til og komme hjem og begynne.. Men får vel neppe maskinen opp før lørdag. Da kommer heatsinks til mosfet og southbrigde..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...