Mastiff Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august (endret) Inntil for et par år siden førte Eurorpris dette, iallfall her i Mandal. Normal har hatt den siden de åpnet, men i dag fikk jeg beskjed om at det var utsolgt og ikke kom inn igjen! Hva f... skal jeg knase på og gjøre fruen sprø med da? 🤣 Er det noen som vet om det selges i noen nettbutikker eller noe? Jeg har prøvd å søke, men fant ikke noe. Endret 22. august av Mastiff Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 22. august Forfatter Del Skrevet 22. august Hm...jeg mente egentlig norske nettbutikker, men det er kanskje ikke så ille porto fra Tyskland og hit. Jeg må sjekke, takk! Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Mastiff skrev (3 timer siden): det er kanskje ikke så ille porto fra Tyskland og hit. Må nok handle andre ting også for å forsvare fraktkostnaden. Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 22. august Forfatter Del Skrevet 22. august Det er ikke mye annet jeg er interessert i av mat fra Tyskland. Øl fins det mye av, men privatimport av det er ikke så populært, tror jeg. Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 22. august Forfatter Del Skrevet 22. august Oi, 40 kroner posen med frakt og moms, mot 15 kroner (eller var det 18? ) på Normal. Kjipe greier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå