Gå til innhold

Enormt imponerande på PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor sliter mange med denne? Jeg føler min gamle pc burte slitet mer men føler den kjører som en helt.

Kjører en 5-6 år gammel I9 klokket til 5.2 og 64gb ram, rtx 3080 og ligger komfortabelt på 50-60 high settings og noen på detaljer på ultra.

Lenke til kommentar
Peteguy skrev (6 timer siden):
Chaos_Niddhogg skrev (16 timer siden):
Hvordan er PS5 versjonen egentlig?

Spent på ps5 versjon jeg også. Men at det er ingen reviews på ps5 versjonen på metacritic ennå lover ikke godt.

Lekkert som bare det. Spilt det i 4 timer nå. Spiller på Performance mode. Hva som ikke lover godt vet ikke jeg

Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Peteguy skrev (6 timer siden):
Chaos_Niddhogg skrev (16 timer siden):
Hvordan er PS5 versjonen egentlig?

Spent på ps5 versjon jeg også. Men at det er ingen reviews på ps5 versjonen på metacritic ennå lover ikke godt.

Lekkert som bare det. Spilt det i 4 timer nå. Spiller på Performance mode. Hva som ikke lover godt vet ikke jeg

Så godt å høre! Sitter å avventer litt til her. Skriv gjerne en kommentar til når har spelt litt til.
Lenke til kommentar

Med RX 6600 skjermkort får jeg i benchmark resultatet 53 fps. Oppløsning 1920x1080 og anbefalte innstillinger med unntak av at frame generation er av.

Innstillingene er da FSR=on, quality (66%), det meste av innstillinger er valgt til High, Strålesporing=av.

Lenke til kommentar
Peteguy skrev (3 timer siden):

Så godt å høre! Sitter å avventer litt til her. Skriv gjerne en kommentar til når har spelt litt til.

Bare å laste ned asap!
Veldig utfordrende, slik jeg liker fra soulslike og godt at man ikke kan stille vanskeligetsgraden, hater det i spill for har en tendens til å gi opp og hoppe på story mode i enkelte spill som tillater det. Hadde ikke kjøpt det hvis man bare kunne cruise gjennom det. Grafikk og story er glimrende. Første spillet på årevis jeg har sett cutscenes på, og FOR en prolog det er i spillet. Stuck på en boss nå: Edit (tok den nå etter 15 forsøk) :p

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar
Svein M skrev (2 timer siden):

Med RX 6600 skjermkort får jeg i benchmark resultatet 53 fps. Oppløsning 1920x1080 og anbefalte innstillinger med unntak av at frame generation er av.

Innstillingene er da FSR=on, quality (66%), det meste av innstillinger er valgt til High, Strålesporing=av.

End the suffering, selg den dyre bitcoinmineren å kjøp deg en PS5. Spill med glede igjen, ikke bare frustrasjon og timesvis med settings og fikling med musa for å bli fornøyd med å begynne å spille. Dere er som folk på hytta. På hytta skal man liksom slappe av men dere må stadig male den, bygge rekkverk, imponere naboen med noe nytt osv. PS5 er som et hotell, man kommer til dekket bord og bare slapper av....

Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (5 minutter siden):

End the suffering, selg den dyre bitcoinmineren å kjøp deg en PS5. Spill med glede igjen, ikke bare frustrasjon og timesvis med settings og fikling med musa for å bli fornøyd med å begynne å spille. Dere er som folk på hytta. På hytta skal man liksom slappe av men dere må stadig male den, bygge rekkverk, imponere naboen med noe nytt osv. PS5 er som et hotell, man kommer til dekket bord og bare slapper av....

Hahaha, ja du skal få fortsette å tro dette. 👍

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Peteguy skrev (3 timer siden):

Bare å laste ned asap!
Veldig utfordrende, slik jeg liker fra soulslike og godt at man ikke kan stille vanskeligetsgraden, hater det i spill for har en tendens til å gi opp og hoppe på story mode i enkelte spill som tillater det. Hadde ikke kjøpt det hvis man bare kunne cruise gjennom det. Grafikk og story er glimrende. Første spillet på årevis jeg har sett cutscenes på, og FOR en prolog det er i spillet. Stuck på en boss nå: Edit (tok den nå etter 15 forsøk) :p

Takk for svar! Tror jeg må prøve dette etter middagen her :)
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (51 minutter siden):

Vet utmerket godt hva dette er ja. 

Startet som pc gamer, mange år som konsoll gamer, nå pc igjen.

Konsoll, satte stor pris på enkelheten selv, slenge seg på soffa å en knapp på kontrollern og du var igang.

Men jeg går nok aldri tilbake. 👍

Og for å holde seg on topic; Spillet ser dritfett ut, men ikke min sjanger i det hele tatt. Digger mytologien da! 😁

Ser Mkiceandfire spille gjennom det på youtube. 👍

Endret av Duriello
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
GnilreG skrev (På 23.8.2024 den 8:32 PM):

Ut fra bildene i saken har jeg flere PS5 spill som ser mye bedre ut, men det er kanskje dårlige bilder?

Drit nå i om sånne småpirkete ting som litt bedre grafikk som ikke betyr noe som helst egentlig. Du skal spille spillet, ikke sitte stille å nistirre på det som et maleri  🤯

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (4 timer siden):

Du skal spille spillet, ikke sitte stille å nistirre på det som et maleri

Men gud bedre å digg det er å ha et flott maleri å stirre på mens man spiller kontra et midt på treet ett.

For ordens skyld, det er neppe et spill jeg kommer til å skaffe meg da det ikke er helt i min gate. Men det er detaljer og annet ymse på sammenligningsvideoen som hadde gjort at jeg definitivt hadde handlet det til PC, også heller spilt via den på TV'en om sofagaming var det rette for meg på det spillet her. Grafikk er ikke det viktigste, men i tiden jeg aktivt spilte både på PC og konsoll var det ting som rett og slett ødela opplevelsen min i spill på konsoll som heldigvis ikke var et problem på PC.

Endret av Hansien
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...