Gå til innhold

Anmeldelse: Farewell North

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enda et "Uendelig Vakkert Eventyr" spill med ca det samme grafiske grensesnittet som mange andre spill som blir oppsumert med samme kriteria, jeg har prøvd flere av disse å det eneste jeg føler er at jeg kaster bort tiden, grunnen er at når eneste grunnen til at de lager disse spillene er å mane frem disse følelsene hos spilleren så blir det altfår på-tatt for meg.
Lenke til kommentar
simalarion skrev:
Enda et "Uendelig Vakkert Eventyr" spill med ca det samme grafiske grensesnittet som mange andre spill som blir oppsumert med samme kriteria, jeg har prøvd flere av disse å det eneste jeg føler er at jeg kaster bort tiden, grunnen er at når eneste grunnen til at de lager disse spillene er å mane frem disse følelsene hos spilleren så blir det altfår på-tatt for meg.
Så la vær å spille dem da.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Limbeck skrev (19 minutter siden):
simalarion skrev (55 minutter siden):

Så la vær å spille dem da.

Jeg har ingen intensjoner om å spille det, om det var noe som tydet på at jeg hadde tenkt til det.

Edit: Det var også det som var mer eller mindre poenget med å skrive noe i det hele tatt, jeg er blitt litt klok av skade (for min del) ang denne type spill

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...