Spillredaksjonen Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Anmeldelse: Farewell North Farewell North er en enestående vakker spillopplevelse. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Rangert som Platinum på protndb. Så spillet fungerer utmerket på Steam Deck og PCer med Linux. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Enda et "Uendelig Vakkert Eventyr" spill med ca det samme grafiske grensesnittet som mange andre spill som blir oppsumert med samme kriteria, jeg har prøvd flere av disse å det eneste jeg føler er at jeg kaster bort tiden, grunnen er at når eneste grunnen til at de lager disse spillene er å mane frem disse følelsene hos spilleren så blir det altfår på-tatt for meg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august simalarion skrev: Enda et "Uendelig Vakkert Eventyr" spill med ca det samme grafiske grensesnittet som mange andre spill som blir oppsumert med samme kriteria, jeg har prøvd flere av disse å det eneste jeg føler er at jeg kaster bort tiden, grunnen er at når eneste grunnen til at de lager disse spillene er å mane frem disse følelsene hos spilleren så blir det altfår på-tatt for meg. Så la vær å spille dem da. 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august (endret) Limbeck skrev (19 minutter siden): simalarion skrev (55 minutter siden): Enda et "Uendelig Vakkert Eventyr" spill med ca det samme grafiske grensesnittet som mange andre spill som blir oppsumert med samme kriteria, jeg har prøvd flere av disse å det eneste jeg føler er at jeg kaster bort tiden, grunnen er at når eneste grunnen til at de lager disse spillene er å mane frem disse følelsene hos spilleren så blir det altfår på-tatt for meg. Så la vær å spille dem da. Jeg har ingen intensjoner om å spille det, om det var noe som tydet på at jeg hadde tenkt til det. Edit: Det var også det som var mer eller mindre poenget med å skrive noe i det hele tatt, jeg er blitt litt klok av skade (for min del) ang denne type spill Endret 27. august av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå