Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Tastatur sluttet å virke etter tastekombinasjon

Anbefalte innlegg

Skulle kopiere data fra CrystalDiskInfo med Ctrl + Shift + C og tastaturet sluttet å virke. Jeg tror det må ha vært denne kombinasjonen som forårsaket dette, men kan ikke utelukke at jeg har tastet noe annet jeg ikke er klar over.

Bokstaver skriver ikke tekst, mellomrom gjør ting som å enten åpne oversikten over åpne programmer eller åpne menyen i det aktive programmet som har funksjoner som flytt, minimer, maksimer osv (øvre venstre hjørne).

Hva har jeg gjort?

Ctrl Shift C en gang til hjalp ikke.

Bærbar med fullt tastatur (ca 100 taster), Windows 10.

Har åpne dokument som jeg ikke har fått lagret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antakelig noen hotkeys som har hengt seg opp. Test inn og ut med tastaturer og på med on screen keyboard og kjør av og på med alt, windows key, ctrl. shift. Det kan hende at det blir resatt igjen

Altså, noe har hengt seg opp i systemet så vanlige taster blir sekundære funksjoner som er i kombinasjon med å holde ned andre taster.

Husk at du har doble sett med alt-keys, shift, ctrl og det der. så prøv begge sidene. Både tast det flere ganger på både tastatur og on screen keyboard. Og prøv sykluser med inn og ut med tastaur og restart av on screen keyboard.

Det har hjulpet for meg i alle fall.

image.png.9a617618b0d6170199dac98897d205b9.png

Dette er nede på startmenyen under W.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe et enkelt trykk på venstre ALT fikk slutt på dette. Hva slags tilstand ALT fikk slutt på aner jeg ikke. Men det fikk slutt på sympromene.

Jeg hadde deaktivert alt jeg har funnet av funksjoner som f.eks sticky keys etc fra før. Så jeg veit ikke hva dette var.

Endret av Oknok
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...