kittycat Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august i dag når jeg skulle ta doen til katten min så jeg mugg i daoen 🤮 er det noen her som vet om det er farlig? ble litt stressa når jeg så det 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Mugg i doen ? Åssen har du fått til det ? Hatt kattefat i 17 år aldri opplevd mugg 2 Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Tar du innimellom og tømmer ut all kattesand, for så å vaske kassa skikkelig? Jeg gjør det med klorvann noen ganger i året. 1 Lenke til kommentar
trikola Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Du bruker vel klumpende kattesand ('Bentonitt')? Eller bruker du trepellets i tilsvarende spesial-kattedo? Mugg må jo bety at det har vært fuktig der lenge uten lufting. Hva slags kattedo bruker du? Jeg tømmer kattedoen svært sjeldent helt, men bruker såpass mye sand, at klumpene sjeldent klistrer seg til kasseveggen/bunnen - bare (stort sett) løse klumper som er lett å ta ut og all fuktighet følger da med. Lenke til kommentar
kittycat Skrevet 22. august Forfatter Del Skrevet 22. august trikola skrev (19 timer siden): Du bruker vel klumpende kattesand ('Bentonitt')? Eller bruker du trepellets i tilsvarende spesial-kattedo? Mugg må jo bety at det har vært fuktig der lenge uten lufting. Hva slags kattedo bruker du? Jeg tømmer kattedoen svært sjeldent helt, men bruker såpass mye sand, at klumpene sjeldent klistrer seg til kasseveggen/bunnen - bare (stort sett) løse klumper som er lett å ta ut og all fuktighet følger da med. bruker helt vanelig katte do jeg tror det har kommet mugg siden doen står nede i kjelleren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå