Maskinfører Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Ja her kan man legge ut hva man hadde til middag idag med bilde det det er også lov å legge ut hva man spiste uten bilde 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Del Skrevet 21. august Idag ble det spagetti Bolognese 480,- kroner for 2 bakker 😀 1 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Denne er altså seriøst god! 🙂 2 1 Lenke til kommentar
unhung Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Båtnudler og 2 vårruller, 95,- 2 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. august Forfatter Del Skrevet 22. august Ble en tur til Sandefjord i kveld og da ble det MCDonalds også 😀 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Det er lov å legge bilder i den andre middagstråden! Å holde middagstipsene samlet på ett sted er vel en fordel for alle? 3 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Måtte spandere pizza på leietaker/sambo da han sto på fagprøve idag. 2 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. august Forfatter Del Skrevet 22. august Ble Spagetti Bolognese idag også 😀 ble litt dumt der de skulle stenge klokken 22:00 og kom inn 21:57 så nei får ikke kjøpt noe idag så tusla jeg lutrygget ut i bilen satte bilen i revers men hva skjedde da ? Jo han ene gutten kom løpende ut i regnværet og spurte hva jeg ville ha ? 3 bolognese han kunne lage det til meg så reiste jeg glad og lykkelig derfra 😀 3 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå