stich_it Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august (endret) Hei. Jentungen har en Samsung S21+ med passord for å låse opp mobilen sin. For et par dager siden installerte hun et nytt tastatur(Blom: Flower language Keyboard). I går kom ikke lenger tastaturet opp på skjermen da vi skulle låse den opp. Så nå er og forblir den låst. Selvfølgelig skjer dette når jeg ikke er hjemme og prøver å fjernhjelpe kona. Jeg har forsøkt å restarte mobilen, bruke et fysisk tastatur via docking og koble til en kablet USB-A til USB-C-adapter. Jeg forsøkte også å boote mobilen i loader og tømme cachen. Ingenting virker. Jeg prøver å boote i sikkermodus, men får ikke dette til. Noen tips til hvordan jeg faktisk kan komme inn på telefonen så jeg kan redde ut bilder? Eller kanskje få den til å virke? *oppdatering* Når man trykker seg inn på nødanrop får man beskjed om at tastatur appen har kræsjet. Endret 22. august av stich_it 1 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Kjedelig dette. stich_it skrev (På 21.8.2024 den 21.57): Jeg prøver å boote i sikkermodus, men får ikke dette til. Forsøkes det på riktig måte? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 25. august Forfatter Del Skrevet 25. august mobile999 skrev (På 23.8.2024 den 9:49 AM): Si det, jeg har googlet for harde livet og alt jeg finner peker på samme metode for å komme inn i safemode, men det skjer bare ikke. Så noe er jo feil. 🤷♂️ Jeg følger denne metoden power your Galaxy in to safe mode Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 29. august Forfatter Del Skrevet 29. august Ingenting hjalp og ingen kunne hjelpe. Så den ble tilbakestilt. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august Testet du om den klarer safe mode etter tilbakestilling? Min eldre Galaxy startet fint i safe mode. Er det ikke mulig med nyere varianter? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 10. september Forfatter Del Skrevet 10. september Det har jeg ikke testet. Men min nye flip 6 går i safe mode med gitt oppskrift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå