Annii Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Majed skrev (6 minutter siden): Det samme her, men Hva har du i snitt? 50,7, du da? Masse lykke til ☺️☺️ Lenke til kommentar
Majed Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden PHS-søker25 skrev (5 minutter siden): Jeg søkte ikke i fjor. Lett å angre seg på nå når snittet var som det var. Får bare håpe på at snittet ikke øker sykt mye i år☺️ Jeg vet, samme her, men vi får bare håpe på det ikke øker mye. Lykke til 1 Lenke til kommentar
Majed Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden (endret) Annii skrev (16 minutter siden): 50,7, du da? Masse lykke til ☺️☺️ Takk. Jeg har 47 dessverre, men har 4 fag nå til vår som forhåpentligvis vil dra meg opp. Men håper bare at de 47 holder til fysiske tester. Masse lykke til degogså☺️☺️ Endret 8 timer siden av Majed Lenke til kommentar
PHS-søker2025 Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Annii skrev (17 minutter siden): Hvordan trener dere opp mot svømme kravet på tid? Noen som har forslag til et slags program? Jeg synes det er litt vanskelig og måle progresjon og merker at jeg sliter mye mere med å trene mot dette enn f.eks. styrke og kondisjon Har ikke brukt program, i fjor svømte jeg utelukkende på kravet til det satt med god margin. Lærte meg også crawl, sparer veldig mye tid på å svømme slik kontra brystsvømming. Hvor skal du ta opptaksprøvene? I Oslo er det 12,5 meters-basseng, så å øve på gode vendinger (sparke godt fra bassengkanten hver gang) kan spare deg for veldig mye tid Lenke til kommentar
Annii Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden PHS-søker2025 skrev (28 minutter siden): Har ikke brukt program, i fjor svømte jeg utelukkende på kravet til det satt med god margin. Lærte meg også crawl, sparer veldig mye tid på å svømme slik kontra brystsvømming. Hvor skal du ta opptaksprøvene? I Oslo er det 12,5 meters-basseng, så å øve på gode vendinger (sparke godt fra bassengkanten hver gang) kan spare deg for veldig mye tid Skal ta i Oslo:) takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå