Annii Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Majed skrev (6 minutter siden): Det samme her, men Hva har du i snitt? 50,7, du da? Masse lykke til ☺️☺️ Lenke til kommentar
Majed Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar PHS-søker25 skrev (5 minutter siden): Jeg søkte ikke i fjor. Lett å angre seg på nå når snittet var som det var. Får bare håpe på at snittet ikke øker sykt mye i år☺️ Jeg vet, samme her, men vi får bare håpe på det ikke øker mye. Lykke til 1 Lenke til kommentar
Majed Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar (endret) Annii skrev (16 minutter siden): 50,7, du da? Masse lykke til ☺️☺️ Takk. Jeg har 47 dessverre, men har 4 fag nå til vår som forhåpentligvis vil dra meg opp. Men håper bare at de 47 holder til fysiske tester. Masse lykke til degogså☺️☺️ Endret 30. januar av Majed Lenke til kommentar
PHS-søker2025 Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Annii skrev (17 minutter siden): Hvordan trener dere opp mot svømme kravet på tid? Noen som har forslag til et slags program? Jeg synes det er litt vanskelig og måle progresjon og merker at jeg sliter mye mere med å trene mot dette enn f.eks. styrke og kondisjon Har ikke brukt program, i fjor svømte jeg utelukkende på kravet til det satt med god margin. Lærte meg også crawl, sparer veldig mye tid på å svømme slik kontra brystsvømming. Hvor skal du ta opptaksprøvene? I Oslo er det 12,5 meters-basseng, så å øve på gode vendinger (sparke godt fra bassengkanten hver gang) kan spare deg for veldig mye tid Lenke til kommentar
Annii Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar PHS-søker2025 skrev (28 minutter siden): Har ikke brukt program, i fjor svømte jeg utelukkende på kravet til det satt med god margin. Lærte meg også crawl, sparer veldig mye tid på å svømme slik kontra brystsvømming. Hvor skal du ta opptaksprøvene? I Oslo er det 12,5 meters-basseng, så å øve på gode vendinger (sparke godt fra bassengkanten hver gang) kan spare deg for veldig mye tid Skal ta i Oslo:) takk for tips Lenke til kommentar
Søkerma Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar For dem som tenker å ta fysiske prøver i Oslo anbefaler jeg å øve på å snu og sparke fra. Sliter du med svømming anbefaler jeg å søke i Oslo, siden det er mye kortere lengder en Bergen. Lenke til kommentar
Majed Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Søkerma skrev (1 minutt siden): For dem som tenker å ta fysiske prøver i Oslo anbefaler jeg å øve på å snu og sparke fra. Sliter du med svømming anbefaler jeg å søke i Oslo, siden det er mye kortere lengder en Bergen. Hvor langt/meter er bassenget i Bergen? Lenke til kommentar
PHS-søker2025 Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Majed skrev (22 minutter siden): Hvor langt/meter er bassenget i Bergen? 25 meter 1 Lenke til kommentar
PHS25 Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Hei! Tenker å søke opptak i år, og har noen spørsmål ang. styrkedelen. Treningssenteret jeg går på har begrenset med utstyr, så jeg trenger tips til hvordan jeg kan øve på liggende pullups. Prøver å gjenskape øvelsen på en Smith-maskin med en benk til beina, men jeg føler det ikke blir riktig det samme? Del gjerne hva du gjør for å bli sterk på øvelsen, setter pris på alle svar! Lenke til kommentar
PHS-søker2025 Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Til info; Årets fysiske tester i Oslo skal gjennomføres på idrettshøyskolen, der er bassenget 25 meter🥲Så blir samme i Oslo og Bergen Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 18. februar Forfatter Del Skrevet 18. februar (endret) PHS25 skrev (På 6.2.2025 den 12.59): Hei! Tenker å søke opptak i år, og har noen spørsmål ang. styrkedelen. Treningssenteret jeg går på har begrenset med utstyr, så jeg trenger tips til hvordan jeg kan øve på liggende pullups. Prøver å gjenskape øvelsen på en Smith-maskin med en benk til beina, men jeg føler det ikke blir riktig det samme? Del gjerne hva du gjør for å bli sterk på øvelsen, setter pris på alle svar! Er det lat pull down der? Eller muligheter for å gjøre forskjellige roe-øvelser for ryggen? Og slynge muligheter ? Disse øvelsene bør hjelpe deg i massevis, bare gjør det kontinuerlig over tid. Hvis du klarer å gjenskape øvelsen som du beskriver og gjør hver repetisjon korrekt så er det veldig bra det også. Men jeg ville ikke låst meg til kun de spesifikke øvelsene som er på fysiske opptak. Endret 18. februar av Bumblebee1337 2 Lenke til kommentar
ThreatLevelMidnight Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Hei!🤪 Søker for første gang, 21 år, og tror min største utfordring blir videointervju, eneste delen av opptaket jeg ikke kan kontrollere 😤 Kan fort bli satt ut av spørsmål jeg ikke har noe godt svar på når det er noe viktig som gjelder, så her trenger jeg å forberede meg i den grad jeg kan Kan noen av dere som har hatt intervju fortelle hva dere ble spurt om¿? Om noen andre også tenker på dette så er tanken min å snakke med ChatGPT og få den til å lage masse potensielle spørsmål basert på spørsmål andre har fått og vurdere svarene mine og komme med tilbakemeldinger, tror det kan funke veldig bra. Lenke til kommentar
PHS-søker2025 Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar ThreatLevelMidnight skrev (12 timer siden): Hei!🤪 Søker for første gang, 21 år, og tror min største utfordring blir videointervju, eneste delen av opptaket jeg ikke kan kontrollere 😤 Kan fort bli satt ut av spørsmål jeg ikke har noe godt svar på når det er noe viktig som gjelder, så her trenger jeg å forberede meg i den grad jeg kan Kan noen av dere som har hatt intervju fortelle hva dere ble spurt om¿? Om noen andre også tenker på dette så er tanken min å snakke med ChatGPT og få den til å lage masse potensielle spørsmål basert på spørsmål andre har fått og vurdere svarene mine og komme med tilbakemeldinger, tror det kan funke veldig bra. Hei! Deling av konkrete spørsmål har ikke blitt gjort i tidligere tråder for opptak, da litt av poenget er at man ikke skal "øve" på forhånd. Ville tenkt over ulike situasjoner du har vært i og reflektert over hvem du er som person - og hvorfor du vil dette. Vær deg selv og svar ærlig, det er det viktigste. Det kommer nok til å gå fint! 2 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar (endret) OG24 skrev (På 9.1.2025 den 13.09): Endret 25. februar av Tom&Jerry Feil tråd Lenke til kommentar
rocketroll Skrevet torsdag kl 15:31 Del Skrevet torsdag kl 15:31 HEIA! Melder meg inn her, sammen med dere. Da jeg i all hemmelighet, har søkt PHS i Stavern i år Er godt voksen, 35, men kjenner sommerfuglene godt i magen 2 Lenke til kommentar
Annii Skrevet torsdag kl 15:56 Del Skrevet torsdag kl 15:56 rocketroll skrev (24 minutter siden): HEIA! Melder meg inn her, sammen med dere. Da jeg i all hemmelighet, har søkt PHS i Stavern i år Er godt voksen, 35, men kjenner sommerfuglene godt i magen Spennende! Søkt Stavern selv. Lykke til! 1 Lenke til kommentar
PHS25 Skrevet fredag kl 11:02 Del Skrevet fredag kl 11:02 Bumblebee1337 skrev (På 18.2.2025 den 12.21): Er det lat pull down der? Eller muligheter for å gjøre forskjellige roe-øvelser for ryggen? Og slynge muligheter ? Disse øvelsene bør hjelpe deg i massevis, bare gjør det kontinuerlig over tid. Hvis du klarer å gjenskape øvelsen som du beskriver og gjør hver repetisjon korrekt så er det veldig bra det også. Men jeg ville ikke låst meg til kun de spesifikke øvelsene som er på fysiske opptak. Takk for gode tips!🫶🏽 Lenke til kommentar
YabbaDabbaDoo Skrevet fredag kl 14:01 Del Skrevet fredag kl 14:01 Hei! Tenker å søke opptak i år, og føler jeg har god kontroll på opptaksprøvene, men trenger litt mere trening på svømming på rygg. Noen her som har gode tips og råd på teknikker for å bli bedre å svømme på ryggen? Lenke til kommentar
phssøker2025- Skrevet fredag kl 20:23 Del Skrevet fredag kl 20:23 Søker noen av dere mens dere er i fast jobb? Hvordan gjør dere dette? Får vel svar 20.juli og med oppsigelsestid på alt fra 1-3mnd kan det jo være vanskelig. Lenke til kommentar
PHS-søker2025 Skrevet fredag kl 20:24 Del Skrevet fredag kl 20:24 phssøker2025- skrev (Akkurat nå): Søker noen av dere mens dere er i fast jobb? Hvordan gjør dere dette? Får vel svar 20.juli og med oppsigelsestid på alt fra 1-3mnd kan det jo være vanskelig. Sier opp slik at jeg står uten jobb 1 august, og satser alt på å komme inn. Risikabelt, men har 3 måneders oppsigelsestid så jeg så ikke noen annen måte å gjøre det på😅Hvordan skal du gjøre det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå