Grubleruble124 Skrevet 22. november 2024 Del Skrevet 22. november 2024 Må man bestå fysiske tester på nytt, om allrede bestått tidligere; utløpsdato evt.? Lenke til kommentar
Annii Skrevet 22. november 2024 Del Skrevet 22. november 2024 Grubleruble124 skrev (52 minutter siden): Må man bestå fysiske tester på nytt, om allrede bestått tidligere; utløpsdato evt.? Ja 1 Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 7. desember 2024 Del Skrevet 7. desember 2024 (endret) Noen som har en hønsj på hva snittet til å få innkalling til opptaksprøver vil være neste år? Det har jo aldri vært høyere enn 4,6 med unntak av korona-årene. Har 46,6 og er så redd for at det ikke skal holde. Måtte droppe en eksamen på grunn av sykdom som etter planen skulle dra meg opp til 5, så er litt bekymra nå. Endret 7. desember 2024 av Student2538 Lenke til kommentar
KBG123 Skrevet 13. desember 2024 Del Skrevet 13. desember 2024 On 7.12.2024 at 9:20 PM, Student2538 said: Noen som har en hønsj på hva snittet til å få innkalling til opptaksprøver vil være neste år? Det har jo aldri vært høyere enn 4,6 med unntak av korona-årene. Har 46,6 og er så redd for at det ikke skal holde. Måtte droppe en eksamen på grunn av sykdom som etter planen skulle dra meg opp til 5, så er litt bekymra nå. Svar du eventuelt får vil bare være en «hunch», som du sier selv. I fjor var laveste litt over 5,1, og i år gikk det drastisk ned på bakgrunn av omtale i media. Jeg ville dratt opp snittet så høyt som mulig. Utviklingen av karaktersnitt er vanskelig og vite, så å si umulig. Masse lykke til. Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 14. desember 2024 Del Skrevet 14. desember 2024 KBG123 skrev (1 time siden): Svar du eventuelt får vil bare være en «hunch», som du sier selv. I fjor var laveste litt over 5,1, og i år gikk det drastisk ned på bakgrunn av omtale i media. Jeg ville dratt opp snittet så høyt som mulig. Utviklingen av karaktersnitt er vanskelig og vite, så å si umulig. Masse lykke til. Takk for svar😃Mente snitt til opptaksprøver, ikke i selve sluttopptaket. Har flere eksamener neste halvår som forhåpentligvis skal dra meg et godt stykke opp, men er redd for å ikke komme til opptaksprøver (beregnes fra poengsum man har 1 mars). Alt blir jo selvfølgelig bare spekulasjoner men siden det har vært på 4,6 på sitt høyeste (utenom corona) krysser jeg fingrene for at det ikke blir høyere neste år 1 Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 28. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2024 Grubleruble124 skrev (På 22.11.2024 den 12.30): Må man bestå fysiske tester på nytt, om allrede bestått tidligere; utløpsdato evt.? Alt må gjøres på nytt hvert år ja. Lenke til kommentar
OG24 Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Hva tror folket om interessen for studiet i år ? Om man ser muligheter for jobb fremover og det tragiske drapet på den unge politibetjenten. Det vil kanskje skremme noen, men motivere andre. Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar OG24 skrev (12 minutter siden): Hva tror folket om interessen for studiet i år ? Om man ser muligheter for jobb fremover og det tragiske drapet på den unge politibetjenten. Det vil kanskje skremme noen, men motivere andre. Tror fort drapet motiverer mer enn det skremmer, men blir jo bare antagelser.. Er jo forventet at det kanskje kan skje en endring ved (evt) regjeringsskifte i 2025, så mulig enkelte tenker at det kan løsne med tanke på jobb Lenke til kommentar
Majed Skrevet fredag kl 14:51 Del Skrevet fredag kl 14:51 Hei. Vurdere å søke i år, men er redd at 47 i snitt ikke holder til fysiske tester? Hva tenker folka? Jeg har nå meldt meg opp i flere fag med tanke på å dra opp snittet mot 5+. Lenke til kommentar
PHS-søker2025 Skrevet fredag kl 21:49 Del Skrevet fredag kl 21:49 Majed skrev (6 timer siden): Hei. Vurdere å søke i år, men er redd at 47 i snitt ikke holder til fysiske tester? Hva tenker folka? Jeg har nå meldt meg opp i flere fag med tanke på å dra opp snittet mot 5+. Tenker på det samme, men som noen skriver over her har det med unntak av corona aldri vært høyere enn 4,6🤞🏼Så håper det går 1 Lenke til kommentar
Majed Skrevet fredag kl 21:52 Del Skrevet fredag kl 21:52 Takk for svar😊. Jeg håper at det holder til fysiske tester med 47, men Kan jeg spørre hva du har i snitt? Lenke til kommentar
PHS-søker2025 Skrevet fredag kl 21:57 Del Skrevet fredag kl 21:57 Majed skrev (4 minutter siden): Takk for svar😊. Jeg håper at det holder til fysiske tester med 47, men Kan jeg spørre hva du har i snitt? 47,7☺️Har 4 eksamener til våren som forhåpentligvis skal dra meg opp til godt over 5 1 Lenke til kommentar
Majed Skrevet fredag kl 22:03 Del Skrevet fredag kl 22:03 PHS-søker2025 skrev (2 minutter siden): Har også 4 fag til våren som forhåpentligvis skal få meg opp. Ønsker deg lykke til med eksamener til våren og at begge to blir innkalt til testene Lenke til kommentar
PHS-søker2025 Skrevet fredag kl 22:05 Del Skrevet fredag kl 22:05 Majed skrev (1 minutt siden): PHS-søker2025 skrev (6 minutter siden): Har også 4 fag til våren som forhåpentligvis skal få meg opp. Ønsker deg lykke til med eksamener til våren og at begge to blir innkalt til testene Takk i like måte☺️🤞🏼Tror det skal gå bare fint 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå