Grubleruble124 Skrevet 22. november Del Skrevet 22. november Må man bestå fysiske tester på nytt, om allrede bestått tidligere; utløpsdato evt.? Lenke til kommentar
Annii Skrevet 22. november Del Skrevet 22. november Grubleruble124 skrev (52 minutter siden): Må man bestå fysiske tester på nytt, om allrede bestått tidligere; utløpsdato evt.? Ja 1 Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember (endret) Noen som har en hønsj på hva snittet til å få innkalling til opptaksprøver vil være neste år? Det har jo aldri vært høyere enn 4,6 med unntak av korona-årene. Har 46,6 og er så redd for at det ikke skal holde. Måtte droppe en eksamen på grunn av sykdom som etter planen skulle dra meg opp til 5, så er litt bekymra nå. Endret 7. desember av Student2538 Lenke til kommentar
KBG123 Skrevet 13. desember Del Skrevet 13. desember On 7.12.2024 at 9:20 PM, Student2538 said: Noen som har en hønsj på hva snittet til å få innkalling til opptaksprøver vil være neste år? Det har jo aldri vært høyere enn 4,6 med unntak av korona-årene. Har 46,6 og er så redd for at det ikke skal holde. Måtte droppe en eksamen på grunn av sykdom som etter planen skulle dra meg opp til 5, så er litt bekymra nå. Svar du eventuelt får vil bare være en «hunch», som du sier selv. I fjor var laveste litt over 5,1, og i år gikk det drastisk ned på bakgrunn av omtale i media. Jeg ville dratt opp snittet så høyt som mulig. Utviklingen av karaktersnitt er vanskelig og vite, så å si umulig. Masse lykke til. Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember KBG123 skrev (1 time siden): Svar du eventuelt får vil bare være en «hunch», som du sier selv. I fjor var laveste litt over 5,1, og i år gikk det drastisk ned på bakgrunn av omtale i media. Jeg ville dratt opp snittet så høyt som mulig. Utviklingen av karaktersnitt er vanskelig og vite, så å si umulig. Masse lykke til. Takk for svar😃Mente snitt til opptaksprøver, ikke i selve sluttopptaket. Har flere eksamener neste halvår som forhåpentligvis skal dra meg et godt stykke opp, men er redd for å ikke komme til opptaksprøver (beregnes fra poengsum man har 1 mars). Alt blir jo selvfølgelig bare spekulasjoner men siden det har vært på 4,6 på sitt høyeste (utenom corona) krysser jeg fingrene for at det ikke blir høyere neste år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå