ThreatLevelMidnight Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Har ikke fått noe på e-post om digitale tester heller🙅♂️ men kommer nok snart tenker æ Lenke til kommentar
Echo35 Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Har noen fått testene? Har ikke fått de enda... Lenke til kommentar
Siddis94 Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Nei, litt kjipt i og med at jeg tok meg fri fra jobb for å få tatt de idag FØR ungene kom hjem fra skolen. Nå er det for sent for det og det må bli en annen dag😆 Lenke til kommentar
Vallyy Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Jeg har ikke fått beskjed om digitale tester. Vil det si at jeg ikke er tatt med i opptaket? Lenke til kommentar
Majed Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Vallyy skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke fått beskjed om digitale tester. Vil det si at jeg ikke er tatt med i opptaket? Ingen har fått beskjed enda, men vi vet at de vil bli tilgjengelige i dag🫣 Lenke til kommentar
Vallyy Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Okei, så man får ikke noe beskjed på forhånd? Lenke til kommentar
Majed Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Vallyy skrev (Akkurat nå): Okei, så man får ikke noe beskjed på forhånd? Som jeg vet nei. Lenke til kommentar
Majed Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Fikk beskjed nå om at de er blitt tilgjengelige 2 Lenke til kommentar
Vallyy Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Får alle som søker ta digitale tester? Lenke til kommentar
Majed Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april (endret) Vallyy skrev (2 minutter siden): Får alle som søker ta digitale tester? Med mindre man fikk avslag eller dokumentasjons mangel tror jeg Endret 7. april av Majed Lenke til kommentar
Majed Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Vallyy skrev (1 minutt siden): Okei, fikk sms nå 😃 Supert! Lykke til🤞 Lenke til kommentar
PHS-søker2025 Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Majed skrev (10 minutter siden): Med mindre man fikk avslag eller dokumentasjons mangel tror jeg Har fått dokumentasjonsmangel men fikk fortsatt melding om digitale tester Lenke til kommentar
Vallyy Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april PHS-søker2025 skrev (2 minutter siden): Har fått dokumentasjonsmangel men fikk fortsatt melding om digitale tester Det står i e-posten de sendte ut at alle søkere som har sendt inn følgebrev får tilgang til digitale tester. Selv de som har fått avslag av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
PHS-søker2025 Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Vallyy skrev (Akkurat nå): Det står i e-posten de sendte ut at alle søkere som har sendt inn følgebrev får tilgang til digitale tester. Selv de som har fått avslag av en eller annen grunn. Har sett det, kommenterte på det noen andre skrev☺️ Lenke til kommentar
Majed Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april PHS-søker2025 skrev (1 minutt siden): Har sett det, kommenterte på det noen andre skrev☺️ Vet dere om noen av testene er på engelsk? Lenke til kommentar
Vlp Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Når vi har tatt disse testene nå, er det ingen måte å vite for sikkert om man anses som egnet før evt første uka i juli? Sabla lenge å vente med spenningsklump i magen. Lenke til kommentar
PHS-søker25 Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Er det slik at de som har fått avslag har fått vite dette på forhånd? og er det basert på karakterer at man er videre til digitale , eller er det ved fysiske tester evt? Lenke til kommentar
Majed Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april PHS-søker25 skrev (2 minutter siden): Er det slik at de som har fått avslag har fått vite dette på forhånd? og er det basert på karakterer at man er videre til digitale , eller er det ved fysiske tester evt? Jeg vet at man konkurrerer om plass ved fysiske tester basert på konkurransepoeng man har oppnådd innen 1.03. 2 Lenke til kommentar
Phssøker45 Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Noen som vet om det fortsatt kan komme beskjed om at en må ettersende dokumentasjon til legeerklæringen? Hadde egentlig forventet at jeg måtte det, men har ikke hørt noe om det enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå