phssøker2025- Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars PHS-søker2025 skrev (1 time siden): Noen som vet sånn ca. når vi får høre fra phs? Digitale tester blir tilgjengelig 7.april Lenke til kommentar
Majed Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars phssøker2025- skrev (2 minutter siden): Digitale tester blir tilgjengelig 7.april Lenke til kommentar
PHS-søker2025 Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Aah supert! Takk for svar☺️Betyr dette at vi hører fra de før dette dersom det er noe feil med f eks legeerklæringen? Lenke til kommentar
Majed Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars PHS-søker2025 skrev (1 time siden): Aah supert! Takk for svar☺️Betyr dette at vi hører fra de før dette dersom det er noe feil med f eks legeerklæringen? Ja, jeg tror det Lenke til kommentar
ChemistryNørd Skrevet tirsdag kl 14:20 Del Skrevet tirsdag kl 14:20 PHS-søker2025 skrev (På 31.3.2025 den 10.26): Aah supert! Takk for svar☺️Betyr dette at vi hører fra de før dette dersom det er noe feil med f eks legeerklæringen? Det kan for øvrig jeg bekrefte. Fikk beskjed om at det var en feil med min legeerklæring for omtrent en uke siden. Lenke til kommentar
PHS-søker2025 Skrevet tirsdag kl 14:27 Del Skrevet tirsdag kl 14:27 ChemistryNørd skrev (5 minutter siden): Det kan for øvrig jeg bekrefte. Fikk beskjed om at det var en feil med min legeerklæring for omtrent en uke siden. Takk for at du forteller det! Var det en feil som kunne løses eller noe som var diskvalifiserende?😅 Lenke til kommentar
ChemistryNørd Skrevet tirsdag kl 15:22 Del Skrevet tirsdag kl 15:22 PHS-søker2025 skrev (53 minutter siden): Takk for at du forteller det! Var det en feil som kunne løses eller noe som var diskvalifiserende?😅 Heldigvis noe kunne fikses! Leverte inn legeerklæring uten signatur fra meg, men sendte det i all hastverk etter jeg melding om det🤣 Lenke til kommentar
PHS-søker2025 Skrevet tirsdag kl 15:24 Del Skrevet tirsdag kl 15:24 ChemistryNørd skrev (1 minutt siden): Heldigvis noe kunne fikses! Leverte inn legeerklæring uten signatur fra meg, men sendte det i all hastverk etter jeg melding om det🤣 Så bra☺️Og fint at de gir beskjed om sånn, har sjekket legeerklæringen min hundre ganger i frykt for å ha glemt noe haha Lenke til kommentar
Tongo Skrevet onsdag kl 14:55 Del Skrevet onsdag kl 14:55 PHS-søker2025 skrev (På 31.3.2025 den 10.26): Aah supert! Takk for svar☺️Betyr dette at vi hører fra de før dette dersom det er noe feil med f eks legeerklæringen? Kan også bekrefte. Fikk beskjed om mangel på min legeerklæring. Måtte fikses og sendes innen 22. april ellers kunne jeg anse det som avslag. Lenke til kommentar
PHS25 Skrevet onsdag kl 16:51 Del Skrevet onsdag kl 16:51 Tongo skrev (1 time siden): Kan også bekrefte. Fikk beskjed om mangel på min legeerklæring. Måtte fikses og sendes innen 22. april ellers kunne jeg anse det som avslag. Fikk du beskjed på vanlig innboks eller var det på spam/uønsket? Lenke til kommentar
Phssøker45 Skrevet onsdag kl 20:20 Del Skrevet onsdag kl 20:20 Tongo skrev (5 timer siden): Kan også bekrefte. Fikk beskjed om mangel på min legeerklæring. Måtte fikses og sendes innen 22. april ellers kunne jeg anse det som avslag. Kan jeg spørre hvor lenge siden det er du fikk mail om det? Lenke til kommentar
PHS-søker25 Skrevet torsdag kl 06:46 Del Skrevet torsdag kl 06:46 Hei! Jeg har 47,7 i snitt. Håper jeg har mulighet til å komme inn hvertfall en av studieplassene. Det er økning med 5%, men kan snitte øke så mye ved dette? Håper dette ordner seg. Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar
PHS-søker2025 Skrevet torsdag kl 09:02 Del Skrevet torsdag kl 09:02 Nå kan jeg bekrefte selv også. Fikk beskjed i dag tidlig om å levere ytterligere dokumentasjon på en gammel skade, fikk både SMS og mail☺️ Lenke til kommentar
PHS-søker2025 Skrevet torsdag kl 09:03 Del Skrevet torsdag kl 09:03 PHS-søker25 skrev (2 timer siden): Hei! Jeg har 47,7 i snitt. Håper jeg har mulighet til å komme inn hvertfall en av studieplassene. Det er økning med 5%, men kan snitte øke så mye ved dette? Håper dette ordner seg. Lykke til alle sammen! Det er vanskelig å si, med tanke på at det er snittet til søkerene som bestemmer snittet. Vil tro at det kanskje kan gå siden snittet var 4,6 i fjor. Krysser fingrene🤞🏼 1 Lenke til kommentar
Tongo Skrevet torsdag kl 20:24 Del Skrevet torsdag kl 20:24 PHS25 skrev (På 2.4.2025 den 18.51): Fikk du beskjed på vanlig innboks eller var det på spam/uønsket? Fikk en melding fra opptakskontoret på sms Lenke til kommentar
Tongo Skrevet torsdag kl 20:25 Del Skrevet torsdag kl 20:25 Phssøker45 skrev (På 2.4.2025 den 22.20): Kan jeg spørre hvor lenge siden det er du fikk mail om det? Fikk melding 2. april 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå