Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2025


Anbefalte innlegg

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2025.

I tradisjon tro så opprettes det ny tråd for spørsmål vedrørende opptak til Politihøgskolen. Denne tråden er ment for opptak til Politihøgskolen 2025. 

Fyr løs med spørsmål, så deler vi erfaringer så langt det lar seg gjøre.

Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Takk for opprettelse av ny tråd. Er i full gang med forberedelser til høstens eksamener, som forhåpentligvis gir et godt nok snitt i 2025. Er det for øvrig noen som har oversikt over når dagene begynner på skolen? 08.00 ? 09.00 ? etc

 

Lenke til kommentar
OG24 skrev (5 timer siden):

Takk for opprettelse av ny tråd. Er i full gang med forberedelser til høstens eksamener, som forhåpentligvis gir et godt nok snitt i 2025. Er det for øvrig noen som har oversikt over når dagene begynner på skolen? 08.00 ? 09.00 ? etc

 

Hvilke eksamener skal du ha?☺️Skal ha drøssevis selv, både i høst og neste vår. Litt redd for at snittet øker igjen neste år og at det kanskje blir snitt til fysiske opptaksprøver igjen..

Lenke til kommentar
Student2538 skrev (14 timer siden):

Hvilke eksamener skal du ha?☺️Skal ha drøssevis selv, både i høst og neste vår. Litt redd for at snittet øker igjen neste år og at det kanskje blir snitt til fysiske opptaksprøver igjen..

Det blir spennende å se. Påvirkes nok mye av situasjonen rundt jobbmuligheter og ikke minst hvor mye media omtaler den problemstillingen. Jeg tar Norsk, Naturfag og Samfunnskunnskap nå i høst. Skal sikte meg inn på 54+

Lenke til kommentar

Ja helt sant. Lurt å sikte så høyt ja, man vet aldri hva som skjer med snittet😅

OG24 skrev (9 minutter siden):

Det blir spennende å se. Påvirkes nok mye av situasjonen rundt jobbmuligheter og ikke minst hvor mye media omtaler den problemstillingen. Jeg tar Norsk, Naturfag og Samfunnskunnskap nå i høst. Skal sikte meg inn på 54+

 

Lenke til kommentar
OG24 skrev (På 2.9.2024 den 11:51 AM):

Takk for opprettelse av ny tråd. Er i full gang med forberedelser til høstens eksamener, som forhåpentligvis gir et godt nok snitt i 2025. Er det for øvrig noen som har oversikt over når dagene begynner på skolen? 08.00 ? 09.00 ? etc

 

Det varierer veldig når dagene starter. Står mer om det på PHS.no :)

Lenke til kommentar
Annii skrev (På 12.9.2024 den 9:25 AM):

Gøy med ny tråd ☺️ skal ha 3 eksamener i høst og håper da at jeg slipper ta flere eksamener til våren så jeg kan fokusere på treningen. Spent på hvordan snittet endrer seg

Høres ut som en bra plan👍. Kan jeg spørre om hvordan snittet ditt er nå og hva du eventuelt sikter på å ha under opptaket? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...