Gå til innhold

Hjelp til logo på website

Anbefalte innlegg

Lurte på om det var noen som hadde lyst til å hjelpe meg med å lage en logo på siden min stepoff.net ??

Vil at den skal være øverst i det grå feltet til venstre for den orange firkanten.

Leter ikke etter tilbakemeldinger på hvordan siden min er nå, det har jeg allerede fått i en tidligere tråd.

Målet er at den skal passe til hvordan siden ser ut nå, ikke for stor, helst bruk av de samme fargene jeg allerede bruker eller noe som passer godt.

Håper noen kan hjelpe meg, noen forslag hadde vært swEEt... :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Melfacion Skrevet 16/01/2004 : 21:37

fin side, men på lcd skjermen på laptopen her er det vanskelig å se kontraster nok til å lese teksten uten å måtte anstrenge seg... kanskje en anelse lysere farge på teksten hadde gjort seg? 

Skal ta å teste det ut, sitter selv på en 12" lcd, så er nok derfor det har blitt sånn. Men takk for responsen.

Prowl Skrevet 16/01/2004 : 21:26

Skal se om jeg kan sette sammen noe når jeg kommer hjem.

(Fin side forresten...med fin logo blir den knall) 

Det hadde vært supert.

Lenke til kommentar
Målet er at den skal passe til hvordan siden ser ut nå, ikke for stor, helst bruk av de samme fargene jeg allerede bruker eller noe som passer godt.

#CCCCCC/#666666

Ikke mye som passer der. :/

Men headeren kan jo inneholde den sjenerte oransjefargen.

(Spør igjen etter font i mouseover-menyen)...

Lenke til kommentar

Hei igjen.

Ja tenkte en banner/logo faktisk som passer inn øverst i midten. De fargene som allerede er i bruk er:

#6F685E - til bakgrunnen

#9D968C - til den vanlige teksten

#000000 - til headings

#FF9900 - den orange hover

#797268 - som den ene grå bakgrunnen

Det er hvertfall noen fargevalg å bruke. Bruker font=verdana.

Banneren til PROWL var sånn jeg hadde tenkt, sweet forslag. Men ser etter en som passer til de fargene som er oppgitt ovenfor og som passer inn der jeg sa.

width="683" height="60" (DW)

Thanx

Lenke til kommentar
Vel vel.. gikk kanskje litt fort, men har psd. så kan endre hva som helst..

bannerstepoff.jpg

Hei.

Sweet banner du lagde. Har du mulighet til å lage den mer i de gråtonene jeg nevnte? Ikke ta den orange helt vekk, men heller mer gråtone og mindre orange?

Hvis ikke så hadde det vært genialt hvis du hadde sendt meg .psd filen så kan jeg endre på den selv??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...