Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Firefox oppsetting: Trenger help. [Løst]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lintos skrev (8 timer siden):

Til ditt punkt 3. Nei, det skjer ikke hos meg og virker rart at det skjer hos deg. Jeg bruker dog ikke modifisert userChrome.css, så det kan være en mulig årsak. Har du forsøkt uten og i en helt ny profil?
 

Hei @TheDarkSycamore - SCM, hjelpa er over, jeg vet det :grin:, jeg og @lintos bare rydder opp i noen detaljer/uklarheter.

På det tidspunktet brukte jeg ikke userChrome.css, så det kan ikke være årsaken.

Ja, jeg har prøvd ny profil (Shift+dobbelklikk FireFox-ikonet på skrivebordet > Refresh Firefox) uten at det har hjulpet noe.

Endret av backtoback
typos
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (9 timer siden):

Denne tråden var egentlig ikke akkurat ment for videre hjelp. 🙄 Men, okei da, la gå. 😏

Skjønner at du har funnet en løsning som fungerer for deg ved å sette et tidsintervall, og det er selvfølgelig en grei løsning dersom målet er å skjule visning av både den eldre tooltip-visningen og den nye forhåndsvisningen. Jeg vil bare påpeke at siden spørsmålet ditt opprinnelig handlet om å fjerne den nye forhåndsvisningen så er svaret mitt derfor det som løser det opprinnelige målet – gitt at man ikke har blitt innrullet i en tidlig utprøving via Firefox studier eller melder seg ut, slik @backtoback fant ut av i punkt 4 her.

Håper uansett informasjonen kan være nyttig for andre som støter på samme problem.

Endret av lintos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...