Gå til innhold

fUnc 1030 VS Steelpad 4S

Anbefalte innlegg

Ja må man bruke Skatez? Jeg har en icemat black som jeg er stornornøyd med. Jeg brukte skatez til å begynne med men da de ble utslitte hadde jeg ingen i reserve. Jeg bruker ikke skatez på musa, funker veldig godt det og.

Jeg refererte til en blå tøymatte ikke icemat....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pycnopodia: Mer eller mindre enig med deg her, Curtis© tøymatta mi er genialt bra til å ha kosta 49,- , men den lever ikke lenger enn noen måneder med hardt bruk før den er begynt å bli lørvete i kantene og slitt og gode greier. Tror fUnc har litt lenger varighet.... Klart man får jo det man betaler for også. ;)

Lenke til kommentar
Jeg har bestemt meg for å gå for func. :) Men skal jeg ta en med blå eller svart overflate? Har det egentlig så mye å bety om overflaten er blå eller svart for optiske mus?

Jeg liker egentlig best den blå.

I teorien skal vel en optisk mus lese av den blå overflaten best, men tror nok at det har så lite å si at jeg tviler sterkt på at du vil merke noe til det. Med andre ord gå for den musematten du syns er tøffest. Har selv den svarte fUnc m/mouseskatez og syns den er genial. Ingen tøymatte i verden slår den :thumbs:

Min mening...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...