fflex Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Ja må man bruke Skatez? Jeg har en icemat black som jeg er stornornøyd med. Jeg brukte skatez til å begynne med men da de ble utslitte hadde jeg ingen i reserve. Jeg bruker ikke skatez på musa, funker veldig godt det og. Jeg refererte til en blå tøymatte ikke icemat.... Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Pycnopodia: Mer eller mindre enig med deg her, Curtis© tøymatta mi er genialt bra til å ha kosta 49,- , men den lever ikke lenger enn noen måneder med hardt bruk før den er begynt å bli lørvete i kantene og slitt og gode greier. Tror fUnc har litt lenger varighet.... Klart man får jo det man betaler for også. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 fUnc har kanskje lengre varighet, jeg merket iallefall ingen slitasje på den når jeg brukte den. Jeg brukte den med speedfix og skatez. Tøymatten min har jeg ikke merket noe slitasje på enda, men jeg har ikke gamet noe særlig på lange tider. Lenke til kommentar
hackinnen^ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 FatPad er best. Enkelt og greit Husker ikke vitale mål (36x46cm hvis jeg ikke husker feil), og hjemmesiden til fatality er så stygg at jeg ikke vil linke til den. Lenke til kommentar
enClave Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg har bestemt meg for å gå for func. Men skal jeg ta en med blå eller svart overflate? Har det egentlig så mye å bety om overflaten er blå eller svart for optiske mus? Jeg liker egentlig best den blå. Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg har bestemt meg for å gå for func. Men skal jeg ta en med blå eller svart overflate? Har det egentlig så mye å bety om overflaten er blå eller svart for optiske mus?Jeg liker egentlig best den blå. I teorien skal vel en optisk mus lese av den blå overflaten best, men tror nok at det har så lite å si at jeg tviler sterkt på at du vil merke noe til det. Med andre ord gå for den musematten du syns er tøffest. Har selv den svarte fUnc m/mouseskatez og syns den er genial. Ingen tøymatte i verden slår den Min mening... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå