Gå til innhold

Dine coverlåter

Nemesis86

Anbefalte innlegg

Orion bass

her er den, den er på snaue 18sec :) det er ikke det beste men  :p

hehe, var kul den da. :thumbup: høres ut som du spiller den litt for fort tho. Og på slutten skal det være en ekstra E-9, så D-11-9 fort uten gjenklang. Men for all del, hører at du kan den, bare å finpusse tempo/rytme litt

jeg skulle gjerne puttet opp Nothing Else Matters eller Unforgiven hvis jeg hadde hat mikrofon/opptaksutstyr, men har ikke skaffet det enda

Endret av sebdude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

Bringer denna gamle tråden opp igjen jeg!

Har fått ut noen låter på nett nå, øvings-opptak fra det gamle bandet mitt med:

One

Pluss et opptak jeg gjorde med en gitarist for noen uker siden,

Welcome Home (Sanitarium)

Bare sier i fra, det er på ingen måte perfekte opptak, vi er amatører og inrømmer det gjerne, spiller mest for moro skyld. Det gjøres feil her og der, men synes allikevel det ikke høres så halvgæærnt ut....Bortsett fra at gitaren er en anelse ustemt på den siste, og vokalisten slet litt med et parti på One (hadde nettopp starta i bandet, nettopp begynt å synge, så synes han gjorde en bra jobb ellers) så tror jeg det bør gå an å høre på. :whistle: Siste sekundene av Sanitarium forsvinner hver gang jeg prøver å legge den ut :dontgetit:

For ordens skyld, jeg spiller trommer...

Edit: denne bør kanskje flyttes til Musikk...

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar
Bringer denna gamle tråden opp igjen jeg!

Har fått ut noen låter på nett nå, øvings-opptak fra det gamle bandet mitt med:

One

Creeping Death sample

Pluss et opptak jeg gjorde med en gitarist for noen uker siden,

Welcome Home (Sanitarium)

Bare sier i fra, det er på ingen måte perfekte opptak, vi er amatører og inrømmer det gjerne, spiller mest for moro skyld. Det gjøres feil her og der, men synes allikevel det ikke høres så halvgæærnt ut....Bortsett fra at gitaren er en anelse ustemt på den siste, og vokalisten slet litt med et parti på One (hadde nettopp starta i bandet, nettopp begynt å synge, så synes han gjorde en bra jobb ellers) så tror jeg det bør gå an å høre på. :whistle: Siste sekundene av Sanitarium forsvinner hver gang jeg prøver å legge den ut :dontgetit:

For ordens skyld, jeg spiller trommer...

Edit: denne bør kanskje flyttes til Musikk...

Artig... litt mye plingplong i Sanitarium menneh. Ingen kritikk. I tillegg til at gruppa ikke virker helt samkjørt på One. Sikkert sjukt vanskelig sang så skal vel egentlig holde kjeft.

Lenke til kommentar

Heh, ja One er ikke den enkleste for å si det sånn. Men vi er nå bare amatører da, får ta det med en klype salt...

PÅ Sanitarium ble det kanskje litt mye plingplong, men er ikke så lett med bare en gitarist da... Han kunne ta endel soloer, så da gikk det sånn :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...