Gå til innhold

Amazon-serie forteller nye historier fra haugevis av kjente spillverdener


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
7 minutes ago, The Very End said:

Er det virkelig så lite selvinnsikt at dere ikke selv innser at det er DERE som skal gjøre alt til politikk?

  • Underholdningsindustriene nå om dagen gjør veldig mye unødvendig politisk.
  • Det er grunnen til at fans ofte blir sinte eller skuffede.
  • Jeg sier at alt de trenger gjøre er å lage noe upolitisk som apellerer til den eksisterende fanbasen.
  • Ergo er det ifølge deg jeg som gjør det politisk ved å be om det motsatte?
  • Og så anklager du andre for å gjøre ting på trass?
  • Og sier at jeg mangler selvinnsikt?

Dette er logiske brister som er så spinnville at de nesten er bekymringsverdige.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
1 hour ago, Brother Ursus said:
  • Ergo er det ifølge deg jeg som gjør det politisk ved å be om det motsatte?
  • Og sier at jeg mangler selvinnsikt?

Dette er logiske brister som er så spinnville at de nesten er bekymringsverdige.

Stemmer.

Og siste setning passer til de som skal gjøre alt politisk, altså den gruppen som ser politikk og "woke" / "anti-woke" (hva nå enn de dumme utrykkene betyr) i alt. Gå videre / konsumer annet materiale hvis du ikke liker det. Er jo noen millioner av spill, serier og filmer som burde kunne tilfredsstille fredagskvelden. 

Endret av The Very End
  • Liker 7
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Capitan Fracassa said:

Hvis du ikke ser at det underholdningsindustrien lagde for 20, 50 eller 100 år siden var politisk, så mangler du i hvert fall innsikt.


Den svært høylydte lille minoriteten av radikale marxister og deres støttespillere dominerte ikke tidligere underholdningsbransjenes narrativ nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Burde bli bra greier dette. Bare de holder seg tro til kildematerialet.

Kom for warhammer, men Outer Worlds blir interessant. Veldig spennende å se om de får replikkene like bra som spillet gjorde dialoger, og ikke minst karakterer. Universet var litt meh spør du meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette ser dessverre ut til å fokusere på fotorealisme. Det jeg likte med LDR var variasjonen i animasjonsstiler og fortellingsmåte. Det var en svakhet i sesong to av LDR, men det er lov å håpe.

 

Concord og New worlds: Aeternum? Kjente spillunivers? Aeternum har vært ute i knappe to måneder når denne kommer på prime. 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Zedarius skrev (9 minutter siden):

Concord og New worlds: Aeternum? Kjente spillunivers? Aeternum har vært ute i knappe to måneder når denne kommer på prime. 🤣

Det var i alle fall variert med spel frå både fyrste generasjon slik som Pac-Man til Concord som kjem ut i morgon.
Kor kjente spelunivers dette representerer kan nok diskuterast. Du må nok være minst 50 år og fortsatt aktiv gamer om du skal ha eit nært fohold til alle disse speltittlane, sjølv om at også yngre spelarar kan sjølvsagt ha testa ut dei gamle klassikarane i nyare tid.

Det eg kanskje har minst forventningar til er Dungeon & Dragons, sidan det antagelegvis ikkje referer til eit bestemt dataspel og vil nok då få ei historie som minner på settingar som vi har sett 1000 gongar før.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...