Spillredaksjonen Skrevet 20. august Del Skrevet 20. august Amazon-serie forteller nye historier fra haugevis av kjente spillverdener Les hele saken på Gamer.no» 2 1 Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Løses veldig enkelt, tror jeg. Ikke gjør det politisk (ser at Concord er med, men). Disclaimer på starten om at historiene ikke er canon. Jeg synes faktisk konseptet er veldig kult, men alt koker ned til gjennomførelsen. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg The Very End Skrevet 21. august Populært innlegg Del Skrevet 21. august (endret) Det er så forutsigbart. Her og i andre kommentarfelt; ikke gjør det politisk. Er det virkelig så lite selvinnsikt at dere ikke selv innser at det er DERE som skal gjøre alt til politikk? Se serien og forsøk å bli underholdt, eller se på noe annet. Dere er ikke sentrum av verden, og dere trenger ikke like alt - og det er faktisk helt ok. Jeg likte Thomas Toget når jeg var liten, men spørs om jeg ville likt det i dag, av den grunn at det er for et annet publikum. Tviler på Thomas Toget er blitt politisk eller woke siden sist, men ville ikke forundre meg om noen mente det heller. Edit: Jeg tok feil, noen mener faktisk at Thomas Toget er woke: 1) Great News Parents! Thomas The Tank Engine Gets Woke - Woke Daddy 2) "Why Change It!" Has Wokeness Tanked Thomas The Tank Engine? (youtube.com). 3) HOW WOKE, LEFTIST MEDIA RUINED THE FAT CONTROLLER? by CrovanWorks on DeviantArt Disclaimer: Skumleste kun overskriftene og ikke sikker på om det er kødd eller ikke. Uansett for underholdende til å la være å ta med. Edit 20 minutter etter: Haha Herregud! Thomas Toget er definitivt blitt en gjenstand for kulturkrig skal vi tro all den dritten som kommer opp med noen enkle søk på nettet Endret 21. august av The Very End 9 1 1 Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august 7 minutes ago, The Very End said: Er det virkelig så lite selvinnsikt at dere ikke selv innser at det er DERE som skal gjøre alt til politikk? Underholdningsindustriene nå om dagen gjør veldig mye unødvendig politisk. Det er grunnen til at fans ofte blir sinte eller skuffede. Jeg sier at alt de trenger gjøre er å lage noe upolitisk som apellerer til den eksisterende fanbasen. Ergo er det ifølge deg jeg som gjør det politisk ved å be om det motsatte? Og så anklager du andre for å gjøre ting på trass? Og sier at jeg mangler selvinnsikt? Dette er logiske brister som er så spinnville at de nesten er bekymringsverdige. 3 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august (endret) 1 hour ago, Brother Ursus said: Ergo er det ifølge deg jeg som gjør det politisk ved å be om det motsatte? Og sier at jeg mangler selvinnsikt? Dette er logiske brister som er så spinnville at de nesten er bekymringsverdige. Stemmer. Og siste setning passer til de som skal gjøre alt politisk, altså den gruppen som ser politikk og "woke" / "anti-woke" (hva nå enn de dumme utrykkene betyr) i alt. Gå videre / konsumer annet materiale hvis du ikke liker det. Er jo noen millioner av spill, serier og filmer som burde kunne tilfredsstille fredagskvelden. Endret 21. august av The Very End 7 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Capitan Fracassa Skrevet 21. august Populært innlegg Del Skrevet 21. august Brother Ursus skrev (1 time siden): Underholdningsindustriene nå om dagen gjør veldig mye unødvendig politisk. Problemet er at du og andre ikke ser at det alltid har vært sånn. Underholdningsindustrien har alltid vært politisk, unødvendig eller ikke, men du ser ut til å legge merke til det først når det ikke stemmer med ditt politiske ståsted. Sitat Og sier at jeg mangler selvinnsikt? Hvis du ikke ser at det underholdningsindustrien lagde for 20, 50 eller 100 år siden var politisk, så mangler du i hvert fall innsikt. 10 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Laget av folka bak Love, Death & Robots er nok for min del. Skal se'es! 5 Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august 1 hour ago, Capitan Fracassa said: Hvis du ikke ser at det underholdningsindustrien lagde for 20, 50 eller 100 år siden var politisk, så mangler du i hvert fall innsikt. Den svært høylydte lille minoriteten av radikale marxister og deres støttespillere dominerte ikke tidligere underholdningsbransjenes narrativ nei. 1 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Historiefortelling fra hollywood er blitt ekstremt uniform og regelbundet og forutsigbar. Kall det hva du vil, men det har ikke alltid vært sånn. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Capitan Fracassa Skrevet 21. august Populært innlegg Del Skrevet 21. august (endret) Brother Ursus skrev (18 minutter siden): Den svært høylydte lille minoriteten av radikale marxister og deres støttespillere dominerte ikke tidligere underholdningsbransjenes narrativ nei. Her har du minst to feil: At en "høylydt lille minoriteten av radikale marxister og deres støttespillere" dominerer underholdningsbransjen er en subjektiv og forvridd påstand som ikke på noen måte stemmer og som du ikke på noen måte engang forsøker å begrunne. Det er dessuten ekstremt mange andre typer politiske budskap enn marxistiske. At du ikke ser det er jo hele poenget mitt: Det virker som om du kun klarer å se de politiske budskapene som går direkte mot ditt eget politiske syn, samtidig som du ser ut til å være blind for alle andre typer politiske budskap. Endret 21. august av Capitan Fracassa 10 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sinnagamern Skrevet 21. august Populært innlegg Del Skrevet 21. august Capitan Fracassa skrev (59 minutter siden): Her har du minst to feil: At en "høylydt lille minoriteten av radikale marxister og deres støttespillere" dominerer underholdningsbransjen er en subjektiv og forvridd påstand som ikke på noen måte stemmer og som du ikke på noen måte engang forsøker å begrunne. Det er dessuten ekstremt mange andre typer politiske budskap enn marxistiske. At du ikke ser det er jo hele poenget mitt: Det virker som om du kun klarer å se de politiske budskapene som går direkte mot ditt eget politiske syn, samtidig som du ser ut til å være blind for alle andre typer politiske budskap. Setter utrolig pris på deg og @The Very End, takk for at dere tar dere tid til å svare. 8 1 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg thomassit0 Skrevet 21. august Populært innlegg Del Skrevet 21. august (endret) The Very End skrev (4 timer siden): Det er så forutsigbart. Her og i andre kommentarfelt; ikke gjør det politisk. Er det virkelig så lite selvinnsikt at dere ikke selv innser at det er DERE som skal gjøre alt til politikk? Se serien og forsøk å bli underholdt, eller se på noe annet. Dere er ikke sentrum av verden, og dere trenger ikke like alt - og det er faktisk helt ok. Jeg likte Thomas Toget når jeg var liten, men spørs om jeg ville likt det i dag, av den grunn at det er for et annet publikum. Tviler på Thomas Toget er blitt politisk eller woke siden sist, men ville ikke forundre meg om noen mente det heller. Edit: Jeg tok feil, noen mener faktisk at Thomas Toget er woke: 1) Great News Parents! Thomas The Tank Engine Gets Woke - Woke Daddy 2) "Why Change It!" Has Wokeness Tanked Thomas The Tank Engine? (youtube.com). 3) HOW WOKE, LEFTIST MEDIA RUINED THE FAT CONTROLLER? by CrovanWorks on DeviantArt Disclaimer: Skumleste kun overskriftene og ikke sikker på om det er kødd eller ikke. Uansett for underholdende til å la være å ta med. Edit 20 minutter etter: Haha Herregud! Thomas Toget er definitivt blitt en gjenstand for kulturkrig skal vi tro all den dritten som kommer opp med noen enkle søk på nettet Helt enig, spesielt komisk blir det når noen klager på at Star Wars har blitt så politisk, med tanke på at det har vært politisk fra dag 1. George sa selv at han var veldig inspirert av Vietnam krigen når han skrev de. Endret 21. august av thomassit0 10 1 Lenke til kommentar
RyanGraves Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Burde bli bra greier dette. Bare de holder seg tro til kildematerialet. Kom for warhammer, men Outer Worlds blir interessant. Veldig spennende å se om de får replikkene like bra som spillet gjorde dialoger, og ikke minst karakterer. Universet var litt meh spør du meg. 1 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Dette ser dessverre ut til å fokusere på fotorealisme. Det jeg likte med LDR var variasjonen i animasjonsstiler og fortellingsmåte. Det var en svakhet i sesong to av LDR, men det er lov å håpe. Concord og New worlds: Aeternum? Kjente spillunivers? Aeternum har vært ute i knappe to måneder når denne kommer på prime. 🤣 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Zedarius skrev (9 minutter siden): Concord og New worlds: Aeternum? Kjente spillunivers? Aeternum har vært ute i knappe to måneder når denne kommer på prime. 🤣 Det var i alle fall variert med spel frå både fyrste generasjon slik som Pac-Man til Concord som kjem ut i morgon. Kor kjente spelunivers dette representerer kan nok diskuterast. Du må nok være minst 50 år og fortsatt aktiv gamer om du skal ha eit nært fohold til alle disse speltittlane, sjølv om at også yngre spelarar kan sjølvsagt ha testa ut dei gamle klassikarane i nyare tid. Det eg kanskje har minst forventningar til er Dungeon & Dragons, sidan det antagelegvis ikkje referer til eit bestemt dataspel og vil nok då få ei historie som minner på settingar som vi har sett 1000 gongar før. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå