Jonanta Skrevet 20. august Del Skrevet 20. august Hei jeg har en eldre varskemaskin som har slutta å varme. Jeg går ut i fra at varmeelementet er gåent. Så jeg har kjørt et par vask ved å kjøre varmtvann rett i maskinen. Men nå går ikke det heller for elektronikken streiker. kan det ha noe å gjøre med det ødelagte varmeelementet? Vil det rette seg med nytt varmeelement på plass? Eller er det bare å kaste hele greia? Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 4. september Del Skrevet 4. september Har du produktskilet på maskinen? Sitter gjerne i døren eller på bakside? Serienummer etc... Lenke til kommentar
Jonanta Skrevet 5. september Forfatter Del Skrevet 5. september On 4.9.2024 at 8:01 PM, Alfred_A said: Har du produktskilet på maskinen? Sitter gjerne i døren eller på bakside? Serienummer etc... Takk for svar Alfred. Jeg ga den opp, og kasta den. Kjøpte en billig Matsiu med gåent lager, viste det seg. Bytta lagrene og simmerringen, og rensa maskinen, nå virker den fint. Visste du forresten at på Finn.no, så kan selger unngå å sette deg som kjøper. Hvis han mistenker at du vil gi han en dårlig omtale... Jeg har ikke lest noen dårlig omtale av noen på Finn, har du? Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 6. september Del Skrevet 6. september 19 hours ago, Jonanta said: Takk for svar Alfred. Jeg ga den opp, og kasta den. Kjøpte en billig Matsiu med gåent lager, viste det seg. Bytta lagrene og simmerringen, og rensa maskinen, nå virker den fint. Visste du forresten at på Finn.no, så kan selger unngå å sette deg som kjøper. Hvis han mistenker at du vil gi han en dårlig omtale... Jeg har ikke lest noen dårlig omtale av noen på Finn, har du? Temu kjører vel samme politikken der. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå