Nemesis86 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg leter etter gullkorn i den store musikkjungelen. Et tips er bandet "Skid Row" de har masse bra musikk. Passer best for de som liker musikk "alla" Def Lepard. Hva er dine tips. PS: Hvis du har hørt Skid Row si meg hva du synes om det Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Modest Mouse - Moon and Antarctica Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Elliott Smith - Either/Or Jeg anbefaler egentlig alt av Elliott Smith. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Too far gone - Deilig Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Mala Rodriguez - spansk kvinnlig hiphop / flamenco sanger Orischas - cubansk hiphop / buena vista social club crossover Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Onkl P - Killa Kremerer Lenke til kommentar
Klassefest Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 The Blood Brothers Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Children of Bodom - Red light in my eyes pt. 1 & 2 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Mala Rodriguez - spansk kvinnlig hiphop / flamenco sanger Orischas - cubansk hiphop / buena vista social club crossover Meget bra meget bra! Har du hørt om den spanske kvinnelige rapperen kalt ARI? Bra musikk. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Bandet Guano Apes, albumet Walking On A Thin Line, (hvis du er Kazaa h*re kan du laste ned sangene "Big in Japan", "Pretty in Scarlet", "Quietly", "Open your eyes" og "Lords of the Boards", ihvertfall i første omgang). Endret 16. januar 2004 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Mye bra her. Men "Too far gone - Deilig" må vel være det mest harry forslaget. Når det gjelder Guano Apes så har jeg 2 sanger. "Open your eyes" og "Lords of the Boards" De er veldig bra Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 The Blood Brothers Sant, så sant. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Mye bra her. Men "Too far gone - Deilig" må vel være det mest harry forslaget. Når det gjelder Guano Apes så har jeg 2 sanger. "Open your eyes" og "Lords of the Boards" De er veldig bra Tar far gone er javent over harry, men nå er jeg ukjent drita, og da er den sangen flott itl å komme seg på. Og ho va deilig... Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Soda Stereo.. Veldig kjent i den latinamerikanske verden, men kanskje ikke så kjent her. Selv har jeg hørt mest på "Comfort y música para volar", som jeg vil si er relativt Pink Floyd inspirert... -Kisp Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 John Arch! Kjøpte albumet "A Twist of Fate" i dag Og eg er i himmelen! Veldig spesiell vokal og kan abefalast til folk som liker musikk a'la Dream Theater osv. (Portnoy er med ) Lenke til kommentar
aSADAS Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Bra album det Satrucci_. Endele litt fornuft Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) In Flames *Ordinary Story *Pallar Anders Visa *Embody The Invisible *Zombie Inc. *Dialogue Of The Stars *December Flower *Jotun *Jester Script Transfigured *Acoustic Medley *Scorn Dark Tranquillity *The Gallery *Lethe *The Dividing Line *Mine Is The Grandeur... Hmm tror jeg stopper der Ja, det er mine favorittband P.S. Hvis du er sart for litt mørk vokal så er det bare å glemme edit: mulig det skulle være bare album, men det er vel greit å begynne med noen av de mest "publikumsvennlige" sangene Endret 17. januar 2004 av SBS Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Too far Gone ER harry (mest kanskje fordi de kommer ifra bondelandet i sør-trøndelag) Men gullkorn. Ja Guano Apes er så absolutt tøfft! Epica - Nightwish-inspirert band! Sjekk ut Epica official homepage Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Windir - arntor Johnny Cash Ani DiFranco Neutral Milk Hotel Guano Apes er forsåvidt nokså kjedlig. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Må berre få lagt til Windir - Saknet Noke av det beste Arntor fikk gjort iløpet av livet sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå