Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Dusjkabinett - anbefalinger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blackcomb skrev (3 timer siden):

Heisann, vi har nylig kjøpt rekkehus, og på badet har vi et dusjkabinett som bør byttes ut. Vet at blant blandebatteri er det Grohe etc. som er bra, men hva med dusjkabinett? Like tydelige kvalitetsmerker der? :)

Jeg kjøpte et dusjkabinett fra SparMax (skikkelig billig greie, skulle stå i etpar år). Det viste seg å bli et bomkjøp, håndtak som faller av, keitete dører og varmeregulator setter seg fast tidvis. Skal ikke påberope meg kunnskap om hva du bør velge, men har erfart at det billigste kanskje ikke er det beste :) 

Lenke til kommentar
19 minutes ago, DrAlban3000 said:

Jeg kjøpte et dusjkabinett fra SparMax (skikkelig billig greie, skulle stå i etpar år). Det viste seg å bli et bomkjøp, håndtak som faller av, keitete dører og varmeregulator setter seg fast tidvis. Skal ikke påberope meg kunnskap om hva du bør velge, men har erfart at det billigste kanskje ikke er det beste :) 

Jeg har samme erfaring. Kjøpte badekar fra sparmax for å vare et par år, men det så ut som et trau og jeg leverte det tilbake. Aldri kjøp noe fra sparmax...

Gikk istedet for et grohe blandebatteri, pluss temmelig billige badekar, dusj & etc fra megaflis. Det fungerer flott etter noen år.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har et nytt kabinett fra Megaflis hjemme til rundt 8000. Helt greit, men merker forskjell på det og det som er på hytten som vi kjøpte fra rørleggerfirma (som fikset badet der inn). Det kostet ca. 20000 og er mye stødigere, spesielt i gulvet. På det fra Megaflis kjenner jeg at det gir litt etter.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...