andesh Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Vi driver faktisk med en slik side, men denne er beregnet på tegnet kunst og skulle tilhøre lokalt til Andøya, men dette kan forandres. hadde vært digg hvis det hadde blitt forskjellige sider etter hvilken type; tegninger, foto, fotomanipulasjon, også spleiset disse sammen. Kunne ha blitt et artig prosjekt, trur det er mange amatørere der ute som vil dele sin interesse over web. (Jeg er en av de)Kanskje med en noen proffe med på laget som kunne gidd ordentlige tips. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Puslet litt med et bilde av meg isted, og kom fram til dette resultatet: http://www.home.no/fjortissverden/stigma.jpg Er litt feil at det står stigmata der, skal endre på det senere hvis jeg gidder. Ble inspirert av bildene til andesh, og den stilen der EDIT: lagde den i en litt annen utgave, kanskje litt for utydelig? link: http://www.home.no/fjortissverden/stigma2.jpg Endret 22. februar 2004 av flodhest Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Posta den nettopp i webdesign, så dumpa jeg innom her, og her passa'n vist også ... 15 minutter, Photoshop + Wacom Tablet. Lenke til kommentar
andesh Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 åååh rått.. likte den virkelig.. ble nesten inspirert til å prøve å ordne noe selv igjen.. men så kom jeg på at jeg har absolutt ingen programvare på maskin.. (nettopp formatert) å platn har jeg selvfølgelig lånt vekk.. flodhest.. bildene din er nede.. eller er det bare serveren? Haltan: wacom tablet? det er for noe? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Haltan: wacom tablet? det er for noe? Google er et fint dyr? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Tegnebrett av finfin kvalitet. Lenke til kommentar
Aktaion Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Noen som veit om andre norske computer arts/new media/illustration/graphic design forums? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 StoreDyret Må bare få sagt at jeg ikke vil drive reklame for andre fora elns, bare at dette forumet mangler en del av seksjonene som finnes på StoreDyret, eks 3D. Aktiviteten på det forumet er heller ikke noe å hoppe i taket av. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Aktiviteten på det forumet er heller ikke noe å hoppe i taket av. Det har med at det er mest profesjonelle som bruker forumet aktivt, er du amatør vil du fort finne ut at ditt arbeid gjerne ikkje holder mål! Det at det er lite aktivitet er at man gjerne sjeldent har tid å skrive i forumet til enhver tid... Det går gjerne en stund mellom når det blir postet, dette har med at det tar tid å lage noe gjennomført bra. Det Store Dyret er jo også meningen at skal være et forum med et høyt nivå, nå er også reglene strammet inn slik at det er blitt strengere på kvaliteten på arbeid som postes. Mange av landets/verden dyktigste innen kreativ bransje er innom her, grafisk designere for NRK, TV2 etc, reklame, og til og med 3D-fagfolk som har vært med lage Matrix.. Det er også mange bedrifter innom å snuser, de ser gjerne etter flinke folk til oppdrag. Endel skoler bruker også forumet aktivt. Endret 2. april 2004 av kvikks Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Jau, rett som kvikks sier. Er selv ekstremt lite aktiv poster på storedyret, men har da en pekepin å komme med nå og da... Ellers er det et bra forum å stikke innom, uten å nødvendigvis poste, men for å lære, og få inspirasjon. Utrolig hva man plukker opp ved å lese andres kritikker og kommentarer rundt andres arbeider. Merker selv at jeg blir mer bevist med henhold til form/farge/layout/uttrykk, ihvertfall. Så moralen er: det er ikke noe galt i å lurke EDIT: Er ikke over alt det er like høyt nivå, though, må innrømme at jeg har sett en del skuffende dårlige saker på web-delen. Menmen... Endret 2. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Tulle bilde Endret 3. april 2004 av uranus Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 *sigh* Trist... så utrolig trist... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå